סגור

ראלי בקריפטו: הביטקוין עולה ביותר מ-10%

רוב המטבעות הקריפטוגרפיים נסחרים היום בעליות חדות. הביטקוין מזנק ל-47,500 דולר, האת'ר קופץ ב-9.2% ל-3,250 דולר. ברקע: ציוץ של נשיא אל סלבדור על כך שהמדינה כרתה את מטבע הביטקוין הראשון שלה באמצעות אנרגיה וולקנית, והצהרת יו"ר הפד ג'רום פאוול אתמול שלפיה אין לו "כל כוונה" לאסור על מטבעות קריפטוגרפיים

ביטקוין נסחר היום תמורת 47,500 דולר, כאשר כמעט כל 20 מטבעות הקריפטו המובילים נסחרו בעליות. ברקע: ציוץ של נשיא אל סלבדור שבו הצהיר כי המדינה כרתה את מטבע הביטקוין הראשון שלה באמצעות שימוש באנרגיה וולקנית. במקביל יו"ר הפד ג'רום פאוול הודיע אתמול (ה') שאין לו "כל כוונה" לאסור על מטבעות קריפטוגרפיים.
הביטקוין עלה ביותר מ-10% ביממה האחרונה, ונסחר תמורת 47,572 דולר. האת'ר זינק ב-9.2% ונסחר תמורת 3,250 דולר. גם מטבעות הקרדאנו ADAUSD וביננסה, השלישי והרביעי בשווי השוק שלהם, עלו ב-7.5% וב-11%, בהתאמה ביממה האחרונה.

1 צפייה בגלריה
ביטקוין מטבע מטבעות קריפטו
ביטקוין מטבע מטבעות קריפטו
ביטקוין. המשקיעים מנצלים את הירידות שחלו בערכו של המטבע בעקבות האיסור הסיני על מטבעות קריפטוגרפים
(צילום: רויטרס)
בחצות הודיע נשיא אל סלבדור נאיב בוקלה על כך שהמדינה כרתה באופן רשמי את מטבע הביטקוין הראשון שלה באמצעות אנרגיה וולקנית, זאת לאחר שבספטמבר אימצה אל סלבדור את הביטקוין כמטבע רשמי.
הזינוק של הביטקוין נובע, לפחות בחלקו, ממשקיעים שניצלו את התרסקות המטבע בסוף ספטמבר, לאחר הודעת סין שהיא אוסרת על שימוש במטבעות קריפטוגרפיים.