סגור
בורסת הקריפטו ג'נסיס בהונג קונג
ברוקראז' הקריפטו ג'נסיס בהונג קונג. הפאניקה הכניסה אותה לבעיית נזילות (בלומברג)

ג'נסיס עוצרת את הלוואות הקריפטו בשל "משיכות בהיקף חריג"

חברת ג'נסיס הנחשבת לאחת המבוססות בתחום אשראי הקריפטו ציינה כי הבהלה של המשקיעים לאחר קריסת FTX גררה משיכות בהיקף שסיכן את הנזילות שלה; ג'נסיס הדגישה שלא הוקפאו החשבונות ושהפעילות שאינה קשורה לאשראי נמשכת כרגיל

חברת קריפטו נוספת מקפיאה חשבונות, במקרה שלה באופן חלקי – הפעם לא נפילת ערך המטבעות עומדת מאחורי המשבר המסתמן אלא הפאניקה שהכניסה אותה לבעיית נזילות.
חברת ג'נסיס (Genesis) הודיעה על עצירת כל אפשרויות התשלום מהחשבונות הדיגיטליים של הלקוחות, ועל הקפאת כל הלוואות הקריפטו, לדבריה בשל "בקשות משיכה בהיקף חריג" שהחלו בעקבות קריסתה של FTX.
בשלב זה ההקפאה חלה רק על פעילות האשראי – מתן הלוואות ותשלום חובות אשראי. לדברי מנכ"ל ג'נסיס דראר איסלים (Derar Islim), סכום המשיכות החריג הכולל היה גבוה מרמת הנזילות הנוכחית של החברה.
ג'נסיס אף שכרה יועצים כדי לבחון את האפשרויות העומדות בפניה – כולל אפשרות לגיוס הון. החברה מתכוונת להציג בשבוע הבאה תוכנית חדשה עבור חטיבת ההלוואות שלה.
הקריסה של FTX יצרה גל של בהלה בשוק הקריפטו – מעבר ללקוחות של FTX עצמה, שחרדים בימים אלה לכספם, לקוחות לחוצים של פלטפורמות אחרות מיהרו למשוך את הנכסים שלהם.
המשקיעים בשוק, הגדולים והקטנים, עוקבים מקרוב אחר כל התפתחות מדאיגה בחברות השונות, ובמסגרת זו גם ג'נסיס מרכזת בימים אלה תשומת לב רבה.
ג'נסיס היא אחת החברות הוותיקות והמוכרות ביותר בתחום ברוקראז' הקריפטו – היא מספקת שירותי מסחר ואחזקה למשקיעים מקצועיים בנכסים דיגיטאליים ובשנים האחרונות ביססה את מעמדה כאחת ממעניקות הלוואות הקריפטו הגדולות ביותר.