סגור
סקוט ראסל מנכ"ל נייס Nice
סקוט ראסל מנכ"ל נייס Nice (צילומים: שאטרסטוק, Brent Lewin/Bloomberg )

נייס מעלה תחזית ומסכמת רבעון עם הרכישה הגדולה בתולדותיה

עקפה את תחזיות הרבעון ה-3, כשההכנסות מפעילות הענן צמחו ב-13% ל-563 מיליון ד', וההכנסות הכוללות עלו ל-732 מיליון ד'; מעלה את תחזית ההכנסות והרווח ל-2025; ביולי שילמה 955 מיליון ד' עבור הסטארט אפ הגרמני קוגניג׳י, שמספק מענה דמוי אנושי ביותר מ-100 שפות, באמצעות סוכני AI

נייס עוקפת את התחזיות לרבעון השלישי, לאחר השלמת העסקה לרכישת הסטארט אפ הגרמני קוגניג׳י ב-955 מיליון דולר ומעלה קלות את התחזית השנתית.
נייס סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 732 מיליון דולר, עלייה קלה של 6% לעומת הרבען המקביל. ההכנסות מפעילות הענן צמחו בקצב מהיר יותר של 13% ל-563 מיליון דולר. הרווח התפעולי טיפס ב-5% ל-230 מיליון דולר. הרווח הנקי עלה ב-20% ל-144.9 מיליון דולר.
החברה מעלה את תחזית סך ההכנסות (non-GAAP) לשנת 2025 שצפוי להסתכם ב-2.932 מיליארד דולר עד 2.946 מיליארד דולר, שמייצג עלייה של 7% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד.
החברה מעדכנת את תחזית הרווח (non-GAAP) למניה בדילול מלא לשנת 2025, שצפוי להיות בטווח של 12.18 דולר עד 12.32 דולר, ומייצג עלייה של 10% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד. התחזית המעודכנת כוללת את התוצאות הצפויות של Cognigy החל מתאריך הרכישה ועד לסוף השנה.
פלטפורמת הדגל של Cognigy מאפשרת לספק שירות לקוחות במענה דמוי אנושי ביותר מ-100 שפות, באמצעות סוכני AI. בין לקוחותיה - נסטלה, מרצדס ולופטהנזה.
סקוט ראסל, מנכ״ל נייס ציין: "הצמיחה בהכנסות מענן נבעה מהמומנטום החזק של תחום חוויית הלקוח המבוססת בינה מלאכותית ותחום השירות העצמי, שהציגו גידול של 49% בהכנסות השנתיות החוזרות, וגידול של 43% בנטרול Cognigy, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. יכולות ה-AI נכללו בכל עסקת CX חדשה של מעל מיליון דולר בשנה, מה שממחיש את התרחבות אימוץ פתרונות ה-AI שלנו בקרב הארגונים הגדולים ביותר".