סגור

בלעדי
עוד עזיבה בצמרת מגדל: מנהל האסטרטגיה והפיתוח העסקי עוזב

ל"כלכליסט" נודע כי ערן צימרמן הודיע בסוף השבוע על התפטרותו - שנתיים בלבד לאחר שהגיע לחברה. ברקע: התפטרותו של המנכ"ל רן עוז, שעבר לישראכרט

עוד עזיבה בהנהלת מגדל. ל"כלכליסט" נודע כי ערן צימרמן, מנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בהנהלה, הודיע בסוף השבוע על התפטרותו.


העזיבה באה על רקע התפטרותו של רן עוז, המנכ"ל שעבר לתפקיד מנכ"ל ישראכרט. עוז היה זה שגייס את צימרמן לתפקיד ב-2019. צימרמן שימש עד להגעתו כיועץ אסטרטגי במקינזי, ולפני כן כמנהל אסטרטגיה בבנק הפועלים. העזיבה שלו היא שנתיים בלבד אחרי שהצטרף.

2 צפייה בגלריה
רן עוז על רקע בית ישראכרט
רן עוז על רקע בית ישראכרט
רן עוז. עבר לישראכרט
(צילום: Google Street רמי זרנגר)

צימרמן נימק את התפטרותו ברצון לפעול בנושא הקיימות ולעבור לעסוק בתחום. במכתב ההתפטרות כתב: "בחודשים האחרונים התחלתי בתהליך של בחינת דרכי המקצועית. אני חש מחויבות עמוקה לפעול בנושאי הקיימות הקרובים ללבי. משבר האקלים דורש התגייסות של כל מי שיכול לפעול, ומהווה גם הזדמנות אדירה להסיט משאבים, יכולות ורעיונות לטובת פתרון בעיות העתיד של כולנו. החלטתי לצאת לדרך חדשה אל תחום מתפתח ומרתק, אליו אני מתכוון להקדיש את השנים הבאות בקריירה שלי. לפיכך, מתוך תיאום והבנה עם המנכ"ל, הודעתי על רצוני לסיים את תפקידי בחברה.

2 צפייה בגלריה
ערן צימרמן
ערן צימרמן
ערן צימרמן
(צילום: באדיבות מגדל )

"אני חש סיפוק רב על הישגינו בשנתיים וחצי האחרונות. בכוחות משותפים העלינו את החברה על מסלול של צמיחה ומובילות. במהלך תקופה זו הובלתי יחד אתכם את תחילתו של תהליך אסטרטגי מקיף, העלאת קמפיין מדיה ראשון למגדל זה כמה שנים, הקמת תחום הדאטה, העמקת פעילות הדיגיטל, השקת תוכנית לשיפור מתמיד וביצוע שתי רכישות של חברות הזנק".