סגור

סמנכ"ל הפיתוח העסקי לשעבר של מגדל מצטרף לשוקו ביטוח כשותף

עו"ד אייל ידין מצטרף למייסדי חברת הביטוח הדיגיטלית ליאב גפן, סמנכ"ל השיווק של הראל לשעבר, ואוריאל אהרוני, מפתח התוכנה שלה. שוקו גייסה 10 מיליון שקל בשלב הסיד וכבר משווקת ביטוחי עצמאים בארה"ב באמצעות חברת הביטוח אם טראסט

השותפים בשוקו ביטוח מצרפים שותף שלישי לחברת הביטוח הדיגיטלית: עו"ד אייל ידין שכיהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי והפצה במרחב מעסיקים ולקוחות בחברת הביטוח מגדל.


שוקו נשלטת בידי ליאב גפן, סמנכ"ל השיווק של הראל לשעבר, ואוריאל אהרוני, שפיתח את התוכנה הדיגיטלית שלה.

2 צפייה בגלריה
המייסדים: ליאב גפן (מימין) ואוריאל אהרוני(משמאל)
המייסדים: ליאב גפן (מימין) ואוריאל אהרוני(משמאל)
מייסדי שוקו ביטוח, מימין: ליאב גפן ואוריאל אהרוני
(דין אהרוני)

החברה עוסקת בתחומי הביטוח השונים, רכוש, חיים ובריאות ובעיקר פנסיה וגמל. היא כבר פעילה בביטוחי עצמאים בארה"ב, שם היא פועלת באמצעות אם טראסט כחברת ביטוח בעלת רשיון. היא מתחילה לפעול בימים אלה בישראל, באמצעות סוכנות שמיועדת בעיקר לשוק העצמאים.
באוקטובר נודע כי חברת הביטוח האמריקאית אם טראסט (AmTrast) מנהלת מגעים להשקעה של מיליוני שקלים בחברת הביטוח הדיגיטלי שוקו. במו"מ להשקעה היו שני גורמים נוספים, חברת ביטוח ישראלית גדולה, וגוף פרטי.
שוקו מבקשת להחליף את התפעול הנוכחי של הביטוח, שנעשה באמצעות כוח אדם אנושי וכרוך במילוי טפסים, הצעה מהסוכן, נציגי שירות טלפוני לביטוח דיגיטלי, הנעשה באתר החברה ללא מעורבות כמעט של גורם אנושי.

2 צפייה בגלריה
עו"ד אייל ידין
עו"ד אייל ידין
עו"ד אייל ידין
(נוני גפן)

ידין, 38, שימש בתפקידו הקודם במגדל במשך שש שנים והוביל בין היתר את תחומי העסקים בחטיבת הלקוחות, ניהול השמת חמשת המתפעלים הפנסיונים הגדולים בשוק - קשרים מסחריים עם מגדל וצמיחה משותפת, ויצירת שיתופי פעולה בין הסוכנים לערוץ הישיר.
החברה גייסה 10 מיליון שקל עד היום בשלב הסיד ומצויה בימים אלה בסבב גיוס של 25 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים ופרטיים בארץ.