סגור

בכבישי ישראל זה כן עובד? הכבישים בהודו משובשים מדי בשביל טסלה 3

לפי דיווחים בתקשורת ההודית, מרווח הגחון של המכונית - 140 מילימטר - לא מספיק גבוה כדי להימנע מהמהמורות הרבות בכבישי המדינה. הפתרון: התקנת קפיצים שיגביהו את המרווח

חשבתם שכבישי ישראל גרועים ומתעללים במערכות הצמיגים והמתלים של מכוניות? מסתבר שבהודו המצב גרוע לא פחות: טסלה, שתכננה חדירה לשוק הרכב ההודי, מוצאת עצמה ניצבת בפני בעיה הטורדת גם את מנוחתם של בעלי טסלה 3 בישראל: כבישים גרועים.


לדברי גורמים המקורבים לטסלה ישראל, היצרנית נדרשת לוודא כי לרוכשים כאן תהיה אספקה של צמיגים מיוחדים המיועדים למכונית החשמלית, בגלל קרעים רבים שנגרמים כתוצאה מתנאי הנסיעה בכבישים. כעת מתברר לאנשי טסלה שבהודו המצב הרבה יותר גרוע: לפי פרסומים בתקשורת ההודית, מכוניות טסלה 3 אינן מסוגלות לנסוע בכבישי הודו בלי שגחונן של המכוניות החשמליות ינגח בקרקע או במהמורות אשר מפוזרות בכבישים כדי להאט את התנועה הכאוטית והסואנת.

2 צפייה בגלריה
טסלה 3
טסלה 3
טסלה 3
(צילום: תומר הדר)

לפי אותם פרסומים, מרווח הגחון של טסלה 3, שעומד על 140 מילימטר, אינו מספיק - ולכן כאשר טסלה 3 תשווק בהודו תיאלץ היצרנית להתקין ברכב קפיצים שיגביהו מעט את הגחון. כך, מבחנים שנערכו למכוניות טסלה 3 בהודו חשפו כי גחונן של המכוניות ניזוק ב-160 מתוך 200 מפגשים עם מהמורות בכביש.

2 צפייה בגלריה
פרות הודו ב טאמיל נאדו
פרות הודו ב טאמיל נאדו
פרות וריקשות בכביש בהודו. ריבוי המהמורות פוגע בגחון של טסלה 3
(צילום: שאטרסטוק)