סגור

אחרי הפסקה של 10 ימים - טסלה מחדשת את מסירות המכוניות

יצרנית המכוניות החשמליות מחדשת הבוקר את המסירות ללקוחות שהופסקו במהלך "שומר החומות". מודל 3 צפויה להפוך כבר בסוף יוני למכונית המנהלים הנמכרת ביותר בארץ, בפעם הראשונה שבה כובשת חשמלית ראשות קטגוריית שוק ועוקפת דגמי בנזין

בשורה טובה ללקוחות טסלה שהמכונית שלהם כבר הגיעה לארץ אבל מסירתה התעכבה בגלל המבצע בעזה. טסלה מחדשת הבוקר את המסירות ללקוחות אחרי הפסקה של 10 ימים. החברה ממשיכה לבצע את המסירות מאוהל שהקימה במתחם חניה בנמל אשדוד.

1 צפייה בגלריה
מרכז שירות חדש טסלה פתח תקווה 1
מרכז שירות חדש טסלה פתח תקווה 1
מרכז שירות של טסלה בפתח תקווה
(צילום: תומר הדר)
הודעת החברה ללקוחות, בעקבות החשיפה בכלכליסט, כי גם המכוניות מהמשלוח החדש וגם אלה שסופקו במרץ מצוידות רק בשש כריות אוויר ולא בשמונה כריות כמובטח, וזכאיות לציון בטיחות ישראלי של 7 ולא 8, כפי שפרסמה טסלה במקור - לא הביאה לגל ביטולי הזמנות ולירידה בביקושים למודל 3 החשמלי שהיא מוכרת כעת בארץ.
טסלה צפויה להשלים עד סוף יוני את מסירתם של כ-2,000 מודל 3, ולהפוך לא רק למכונית החשמלית הנמכרת ביותר בארץ, אלא גם למכונית המנהלים הנמכרת ביותר, לפני סקודה סופרב ויונדאי סונטה. זאת תהיה הפעם הראשונה בארץ שבה מכונית חשמלית כובשת ראשות קטגוריה, ועוקפת במכירות את דגמי מנוע השרפה הפנימית המתחרים.