סגור

גם היא באמזון: פרארי תשתמש בשירותי הענן של בזוס

יצרנית מכוניות הספורט האיטלקית תשתמש בשירות AWS לאחסון מידע; בנוסף, ענקית המסחר המקוון גם תספק לה שירותי בינה מלאכותית

בצד ביקורת הולכת וגוברת על התנהלותה של אמזון בראשותו של ג'ף בזוס ושליטתה במגוון תחומי החיים, יצרני הרכב דווקא לא מהססים להעמיק את קשריהם עם ענקית המסחר המקוון.


לפי הודעה רשמית שפרסמה פרארי, יצרנית מכוניות הספורט האיטלקית חתמה על הסכם שבמסגרתו תשתמש בשירותי הענן של אמזון - AWS - לאחסון מידע. בנוסף מודיעה פרארי כי אמזון תשמש כספקית שירותי בינה מלאכותית. לפי לשון ההודעה: "העסקה תסייע לפרארי לייעל את עיצוב דגמיה ובחינת דגמיה השונים ותסייע גם לקבוצת המירוצים שלה בבניית בסיס המעריצים".

1 צפייה בגלריה
אוון שפיגל סנאפצ'ט פרארי מכוניות מיליארדרים
אוון שפיגל סנאפצ'ט פרארי מכוניות מיליארדרים
פרארי
(צילום: Infobit)

במסגרת זו יופיע הלוגו של AWS (amazon web services ) בצמוד ללוגו פרארי בכל הפרסומים הרלוונטיים אשר קשורים בפעילות פורמולה 1.
המהלך החדש הוא הראשון אשר מתבצע לקראת תחילת כהונתו של של בנדטו ויניה, מנכ"ל פרארי החדש. פרארי עצמה נמצאת בימים אלה בעיצומם של שני מהלכים חשובים: "ניקוי" של מנועי היצרנית כדי לעמוד בתקנות איכות הסביבה באירופה, ובמקביל גם חיזוק של יכולת קבוצת הפורמולה של היצרן, אשר נחשבת לחלק בלתי נפרד מן הזהות המותגית של פרארי.