סגור

חובות של 1.8 מיליארד שקל: נעצר איש עסקים מתחום הנדל"ן שישב בעבר בכלא

האיש שהיה בעבר בעל שליטה בקבוצת חברות נדל"ן שקרסה ומצוי בפשיטת רגל חשוד בכך שפעל לאורך תקופה ממושכת בסיוע מקורביו כדי להסתיר הכנסות ונכסים מנושים. החקירה של להב 433 והממונה על חדלות הפירעון מתנהלת נגדו ונגד בני משפחה ומקורבים נוספים. האיש צבר חובות עצומים לנושים

איש עסקים, בעל שליטה לשעבר בקבוצת חברות נדל"ן שקרסה ומצוי בהליכי פשיטת רגל, נעצר היום (ב') בחשד לעבירות של הונאת נושים, עבירות בתחום פשיטת הרגל וחדלות פירעון ועבירות הלבנת הון.
החשוד, תושב המרכז כבן 60, הורשע בעבר בעבירות מרמה חמורות בפרשה של קריסת קבוצת חברות בנייה וריצה עונש מאסר ממושך. החובות שנתבעו מהחשוד במסגרת הליכי פשיטת הרגל שבהם הוא מצוי, מסתכמים בכ-1.8 מיליארד שקל.
1 צפייה בגלריה
איש העסקים פושט הרגל החשוד בהונאה
איש העסקים פושט הרגל החשוד בהונאה
איש העסקים פושט הרגל החשוד בהונאה
(צילום: אוראל כהן)
החקירה מתנהלת כנגד החשוד ומעורבים נוספים - בני משפחה ומקורבים. על פי החשד, הוא פעל לאורך תקופה ממושכת, בסיוע מקורביו, להסתיר את הכנסותיו ונכסיו מהנושים במהלך פשיטת הרגל וזאת, בין היתר, באמצעות רישום חשבונות בנק וחברות בשליטתו על שם אחרים.
הבוקר (ב'), עם המעבר לשלב החקירה הגלויה, ביצעו חוקרי היחידה הארצית לחקירות של הממונה על חדלות פירעון וחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 וגם יחידת החקירות במשרד המשפטים, חיפושים בביתו של החשוד ובבתיהם של מעורבים נוספים וכן במשרדי תאגיד הקשור לחשוד. במהלך החיפושים נתפסו מסמכים וחומרי מחשב רבים.
החשוד ומעורבים נוספים עוכבו וחקירתם צפויה להימשך. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות.