סגור

אחרי 29 יום, משה חוגג שוחרר למעצר בית

חוגג נעצר ונחקר בחשד לעבירות ובהונאה כלכלית במטבעות קריפטוגרפיים. הוא הפקיד ערבוית אישיות וצד ג' בסכום של כ-70 מיליון שקל

בכתיבת הידיעה השתתפו מאיר תורג'מן, רועי רובינשטיין ואיתן גליקמן מ-ynet

בעלי בית"ר ירושלים, איש העסקים משה חוגג, שוחרר היום (ג') למעצר בית 29 ימים לאחר שנעצר במסגרת חקירה פרשת "המשחק הגדול", שבה נחשד בשורת עבירות מין ובהונאה כלכלית במטבעות קריפטוגרפיים.
לאחר שהוצא ממתקן המעצר בכלא הדרים, חוגג הועבר תחילה לחקירה במשרדי להב 433. ביציאה לווה על-ידי אחד החוקרים עד לחניה, שם המתין לו אחד ממקורביו במכונית. הוא סירב להגיב לחשדות נגדו, ונכנס מיד לרכב.
1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(עוז מועלם)
כדי להשתחרר חוגג הפקיד ערבוית אישיות וצד ג' שסכומן מגיע לכ-70 מיליון שקל. גורם בכיר ביחידת להב 433 אמר אמש כי החשדות נגד חוגג רק מתחזקים. לדברי הגורם, שחרורו של חוגג היה צפוי כבר זמן מה ואין הדבר מצביע על קשיים בחקירה - אף כי הודה שהיא מורכבת למדי. הגורם ציין כי זוהי הפעם הראשונה שנחקרת בישראל פרשת הונאה בתחום מטבעות הקריפטו, והחוקרים נאלצו ללמוד תוך כדי החקירה את התחום.
גם בחקירת עבירות המין המשטרה נתקלה בלא מעט אתגרים: חוגג חשוד שפנה לגורמים אחרים כדי שיאתרו עבורו נשים ברשת - ועל כך מייחסים לו עבירת שידול לסרסרות. כמו כן, הוא חשוד ששילם לנשים צעירות לפגישות שנעו בין שעה ליומיים, תוך שניצל את מצוקתן. חוקרי המשטרה הגיעו לעשרות נשים. חלק מהעדויות הוסרו מאחר שנחשבו ליחסים בהסכמה, אך לפי המשטרה נגבו 12 עדויות מנשים שונות שנפגעו - אך הן עדיין מסרבות להתלונן. עם זאת, אם יוגש כתב אישום, ניתן יהיה לזמן אותן להעיד.