סגור
יגאל פסקוביץ מנכ"ל יבואנית הבשר פסקוביץ שצברה חובות ומבקשת הסדר נושים
יגאל פסקוביץ, מנכ"ל יבואנית הבשר פסקוביץ (צילום: מורג ביטן)

צו עיכוב הליכים ליבואנית הבשר פסקוביץ בעקבות חובות של 76 מיליון שקל

החברה מבקשת ליישם הסדר חוב - בית המשפט מינה את עו"ד ליזה חדש למנהלת ההסדר; רוב החוב - לבנקים

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הוציא אתמול צו עיכוב הליכים לחברת חיים פסקוביץ ובניו - יבואנית ומשווקת מוצרי דגים ובשר קפואים מהגדולות בישראל, וכן לחברת בשר לכל חיים פסקוביץ ובניו.
החברות פנו לאחרונה בבקשה דחופה לבית המשפט לקבל צו עיכוב הליכים ולמנות מנהל הסדר לצורך יישום הסדר חוב שהן מציעות עם נושיהן. זאת לאחר שצברו חוב של כ-76 מיליון שקל. השופט יעקב פרסקי מינה לתפקיד מנהלת ההסדר את עו"ד ליזה חדש.
מהבקשה עולה כי החוב לנושים המובטחים (בנקים ועוד) עומד על כ-58 מיליון שקל, החוב לנושים בדין קדימה (עובדים ורשויות) עומד על כ-3.6 מיליון שקל והחוב לנושים הרגילים עומד על כ-14 מיליון שקל בבקשה נטען כי הצעת ההסדר תביא לפירעון חובות העבר לנושים בלוח זמנים מהיר, תוך חיסכון בעלויות הליכים. את הבנק הבינלאומי מייצג עו"ד ישראל בכר, את מרכנתיל דיסקונט מייצג עו"ד מור נרדיה, את בנק לאומי מייצג עו"ד אלון קזיוף, את בנק מזרחי טפחות מייצג עו"ד חגי אולמן.
משרדי החברות ממוקמים באזור התעשייה הצפוני באשדוד, סמוך לנמל, במרכז לוגיסטי המשתרע על פני שטח של 5 דונם. באותו מרכז לוגיסטי נוהל מערך השיווק וההפצה, המכירות וההנהלה של החברות, ובסמוך לו ממוקם מפעל אריזה. משרדי החברות באותו מרכז לוגיסטי באשדוד (שהיו משועבדים) נמכרו לאחרונה לצד שלישי. בימים אלה מתכוננות החברות להעביר את משרדיהן לנכס אחר באשדוד.