הייטק והון סיכון

מקדונלד'ס שוקלת למכור חלקים מחברת דיינמיק יילד הישראלית

ענקית המזון המהיר רכשה לפני כשנתיים את החברה, שמייצרת פלטפורמה המתאימה את תוכן האתר ללקוח, וזאת בסכום המוערך ביותר מ-300 מיליון דולר; היא שוקלת עתה למכור את החלקים שאינם קשורים אליה, ופועלים עם לקוחות אחרים של דיינמיק יילד כמו איקאה ולקוסט

חדשות חוץ 11:5027.02.21

ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס שוקלת למכור חלק מהסטארט-אפ הישראלי דיינמיק יילד (Dynamic Yield), כך לפי הודעה שפרסמה. מקדונלד'ס רכשה את החברה לפני שנתיים בסכום המוערך ביותר מ-300 מיליון דולר, זאת כחלק מהמאמצים להגדיל את המכירות המקוונות שלה. זו היתה הרכישה הגדולה ביותר שלה מזה כמה עשורים.

 

 

 

דיינמיק יילד, שהמשיכה להתנהל כחברה נפרדת בתוך מקדונלד'ס, מייצרת פלטפורמה המאפשרת להפוך את חוויית הלקוחות לאישית ולמותאמת יותר. היא מאפשרת שינוי של ההיצע המוצע בתצוגות הדרייב ת'רו (Drive Thru) של מקדונלד'ס בהתאם לשעה ביום, מזג האוויר, העומס והטרנדים.

 

 

מקדונלד'ס מקדונלד'ס צילום: דן פרץ

 

חברת הסטארט-אפ, שבין הלקוחות שלו נמנים חברות כמו איקאה ולקוסט, עובדת עם מעל 300 מותגים ברחבי העולם. "המכירה הפוטנציאלית של החלקים שאינם קשורים למקדונלד'ס בעסק שלנו עלו לדיון כבר מההתחלה, וכעת זהו הזמן הנכון לבחון את האפשרות", מסר המייסד המשותף והמנכ"ל ליעד אגמון. שותפתו להקמת החברה ב-2012 הוא עמרי מנדלביץ'.

 

לפי ההצהרה של מקדונלד'ס, האפשרות שנבחנת היא כאמור מכירת החלקים בדיינמיק יילד שעובדים עם חברות אחרות, אך לא נקבע לוח זמנים להוצאתה לפועל של העסקה. עוד נמסר מהחברה כי הם מאמינים בטכנולוגיה וממשיכים להשקיע בה, וכי הטכנולוגיה של דיינמיק יילד משמשת בשווקים רבים "ואנחנו ממשיכים להתפרש למקומות נוספים".

 

מכירות מקדונלד'ס בארה"ב עלו מאז פרוץ מגפ הקורונה, אך בכירים ברשת טוענים כי עליה להמשיך ולהשקיע בטכנולוגיה כדי לרצות את הלקוחות שמעוניינים במשלוחים או בהזמנה עם אינטראקציה אנושית מינימאלית.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x