סגור
כנס הגיימינג של ישראל - אורן אהרון
(צילום: סיני דוד)

ועידת הגיימינג
"תוך שנתיים יהיה קשה להבדיל בין דמות אמיתית לכזו שנוצרה על ידי בינה מלאכותית"

כך לדברי אורן אהרון, מנכ"ל סטארט-אפ הבינה המלאכותית הגנרטיבית Hour One, בוועידת הגיימינג של "כלכליסט" בשיתוף Playtika ו- Google. "המערכת שלנו מאפשרת לאנשי תוכן בחברות מסחריות לייצר סרטוני הדרכה", הוסיף

"בתוך 24 חודשים יהיה קשה להבדיל בין דמות אמיתית לדמות שנוצרה על ידי בינה מלאכותית (AI). זה יפתח הרבה הזדמנויות עסקיות לחברות בתחום", כך אמר אורן אהרון, מנכ"ל סטארט-אפ הבינה המלאכותית הגנרטיבית Hour One, בוועידת הגיימינג של "כלכליסט" בשיתוף Playtika ו- Google, שנערכת היום בהיכל שלמה בתל אביב.
"החברה בונה את אדם ה-AI במטרה לאפשר לחברות להשתמש בטכנולוגיה כדי לספק צרכים מסחריים ולבנות פלטפורמות", סיפר אהרון בוועידה. לדבריו, המוצר הראשון של Hour One מאפשר למשתמשים לייצר סרטונים, באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית, שבהם מככבים אווטארים אנושיים למראה. אלו יכולים גם להיות מבוססים על המראה והקול של אנשים אמיתיים, אך נוצרו כולם על ידי AI.
"אנשים אמיתיים הופכים להיות דמויות וירטואליות", אמר אהרון. "המערכת שלנו מאפשרת לאנשי תוכן בחברות מסחריות לייצר סרטוני הדרכה לצוותי מכירות, סרטוני שיווק ועוד. את הסרטונים ניתן לייצר מפרומט בודד, והדמות בהם מדברת ומספרת על המוצר. כל השימושים האלו, כולל שימושים לתחום החדשות והמכירות (אפשר לייצר איש מכירות אמיתי שמוכר את המוצר) קיימות היום בתוך המוצר. יש תמיכה ב-80 שפות, וצוות שלם יכול לעבוד סביב המוצר ולהפיק ממנו הרבה ערך.
"כשהקמנו את החברה לפני ארבע שנים, הבנו שבן אדם מורכב מהרבה שכבות. יש שכבות של לוגיקה ושל ידע. אותנו עניין ללכת לשכבה של הפנים, הקול וההתנהגות. זה הפוקוס של מה שאנחנו עושים. יצרנו מודל משלנו במשך שנים של עבודה, וזו הליבה של המוצר שלנו. היא מאפשרת ליצור קשר אנושי, שכולנו נדרשים אליו כל יום, ואנחנו רוצים להעביר אותו לעולם הבינה המלאכותית הגנרטיבית".
אהרון הסביר שהאלגוריתם שפיתחה החברה מאפשר גם לעלות למערכות כל סרטון וידיאו שבו נראית דמות מדברת, להזין טקסט והמערכת שמה את הטקסט בפי הדמות שבסרטון. "האלגוריתם יכול לקחת כל דמות, סופר ריאליסטית או מאויירת, ולהפוך אותה לדמות AI", הוסיף. "איך אני הופך לדמות וירטואלית? כל אחד יכול לעשות את זה בקלות, גם פה מתוך החדר. זאת, באמצעות צילום שש שניות וידיאו בסמארטפון. הדמות מוזנת למערכת ואפשר להתחיל לייצר סרטוני הדרכה או סרטונים אחרים באמצעות המערכת. לחברה גם כלי מפתחים שמאפשרים לבחור ולהפעיל אחת מעשרות אלפי דמויות וירטואליות שכבר יצרה החברה.
"אנחנו משרתים היום 1,300 חברות מסחריות, בהן אינטל, HPE וטי-מובייל, ומאפשרים לכל יוצר ואדם שמעוניין בכך לנסות את הטכנולווגיה, בין אם ליצור סרטונים או לבנות את המוצר שלו, להיכנס, להתחיל להשתמש, לראות את הביצועים ולהחליט אם הוא רוצה להתקדם. אני מזמן אתכם להשתמש בכל המוצרים שבנינו סביב עולם הבינה המלאכותית הגנרטיבית, להנות ולהתחיל לפתח אתנו".