סגור
אביב סלחוב בוועידת Innovation Cocktail אביב סלחוב
(צילום: סיני דוד)

Innovation cocktail
"מי שנולד במרכז לא צריך סיוע מיוחד כדי להשתלב בהייטק - לעומת מי שנולד בפריפריה"

כך לדברי אביב סלחוב, מנכ"ל משותף של חברת Lionstars, שמסייעת לאנשים שקשה להם יותר להיכנס לאקוסיסטם הישראל מפני שהם בפריפריה הדמוגרפית או הגיאוגרפית של ישראל. הדברים נאמרו באירוע Innovation Cocktail של כלכליסט וסיסקו

"מי שנולד ברמת גן או בתל אביב ואבא שלו עובד באינטל כנראה לא צריך יותר מדי עזרה בשביל להשתלב במה שקורה בשוק ההייטק הישראלי. לעומת זאת, אם מישהו נולד בדימונה או נולד חרדי או נולד במיעוטים וכו' קודם כל צריך להבין מה הוא יכול. מה האופציות שלו בקריירה וכיצד הוא יכול לעשות כדי לשפר את מצבו", כך אמר אביב סלחוב, מנכ"ל משותף של Lionstars, באירוע Innovation Cocktail של כלכליסט וסיסקו.
ליונסטארס הוא סטארט-אפ שעוסק באתגרים של האנשים שקשה להם יותר להיכנס לאקוסיסטם הישראל מפני שהם בפריפריה הדמוגרפית או הגיאוגרפית של ישראל. "אנחנו עושים את זה קודם כל באמצעות הצגת האופציות – מה הוא יכול לבחור ומה נמצא בטווח האפשרויות שלו. הדבר השני הוא מה היה קורה אם הוא היה לומד משהו ספציפי או צובר ניסיון קצר – איך הייתה נראית מפת האפשרויות שלו בתוך הסיטואציה בה הוא נמצא", אמר.
עם כ-6,000 משתמשים כעת, חמש שנים מהקמת החברה, ליונסטארס מפתחת מוצר של מפת דרכים לקריירה. "אפשר לקרוא לזה WAZE לקריירה שמאפשר לך להבין מה קיים לך כאופציה, מה היית יכול לעשות כדי לשפר את ההזדמנויות ולהיכן אתה יכול להגיע מבחינת שכר, קריירה וכו'", אמר.