סגור
 בועז דינטי סיון שמרי דהן שרון ברזיק כהן ו ארז שחר Qumra's badge קומרה קפיטל
מימין: בועז דינטי, סיון שמרי דהן, שרון ברזיק כהן וארז שחר, שותפים בקרן קומרה קפיטל

Mind The Tech
מענן להשקעות עד עזרה לסיעודיים: 10 החברות שיכבשו את השוק

קרן קומרה קפיטל בחרה את עשר חברות הצמיחה המבטיחות של השנה שישתתפו במשלחת ההייטק של כלכליסט לוועידת Mind the Tech הנערכת בניו יורק; הקריטריונים: מודל עסקי מוכח וצמיחה מהירה וחכמה

מחוויית תשלומים חדשנית עבור מסחר B2B אלקטרוני לפיתוח תוכנה למחשוב קוונטי; מפלטפורמת ענן לניהול השקעות ועד עוזרת וירטואלית מבוססת AI למטופלים סיעודיים: אלו החברות שסומנו על ידי קרן קומרה קפיטל כחברות הצמיחה הישראליות המבטיחות ביותר.
הקרן מפרסמת היום, זו השנה הרביעית, את רשימת החברות המבטיחות ביותר בהייטק הישראלי, שנמצאות בדרכן להפוך לדבר הגדול הבא. "כחלק מתהליך בחירת חברות הצמיחה הבאות, פנינו השנה לעשרות סטארט־אפים מצוינים ופורצי דרך בתחומם, שמובלים על ידי מיטב הצוותים, והבחירה היתה קשה", אמרה סיון שמרי דהן, שותפה מנהלת בקומרה קפיטל. "חיפשנו את אותן חברות אשר יודעות להניח היום יסודות חזקים לבניית חברה חדשנית עם מודל עסקי מוכח, Unit Economics טובים וצמיחה מהירה אך חכמה, כזו שתאפשר להגיע לרווחיות בעתיד. החברות שבהן זיהינו התאמת מוצר/ שוק גבוהה, סיכוי גבוה לגדול ולהיות מובילות שוק הן שזוכות לשאת את תג חברות הצמיחה הבאות".
שותף מנהל בקרן קומרה, ארז שחר, הוסיף: "משנה לשנה גדל מספר החברות העונות לקריטריונים שהצבנו, מה שמעיד שהאקוסיסטם הישראלי לא עוצר והוא חי ובועט מתמיד. הבחירה השנה מבין חברות כל כך טובות לא היתה פשוטה, והרשימה מייצגת מגוון תחומים, יזמים ויזמיות אשר הציגו מצוינות כבר בשלב מוקדם של חיי החברה. אנו גאים ברשימה שהרכבנו אשר מצטרפת לחברות שנבחרו בשנים קודמות וקיימו את ההבטחה, חברות כמו Snyk, Augury BigID ,Papaya Global, Connecteam, Datarails, Ermetic, ומצפים לראות את כולן הופכות לחברות בקנה מידה עולמי. הרשימה שלנו הפכה לכזו שמנבאת היטב את הצלחות החברות, ואנחנו גאים שזוכי הרשימה בשנים קודמות חוו עניין גובר ממשקיעים ושותפים אסטרטגיים לאחר פרסומה".

DAZZ מסייעת לבנות ולתחזק שירותי ענן מאובטחים

Dazz מאפשרת לצוותי אבטחה ופיתוח לבנות ולתחזק שירותי ענן מאובטחים באמצעות פלטפורמה שמונעת סיכונים בסביבת הפיתוח בענן ופותרת חולשות אבטחה. Dazz Remediation Cloud ממפה את רכיבי הפיתוח מרמת הענן ועד לשורות הקוד; מייצרת ניתוח מעמיק של בעיות האבטחה ומתעדפת סיכונים; מזהה את הגורמים האחראים לפתרון החולשות; ומייעלת את תהליך התיקון. Dazz מספקת תמונה מלאה של סביבת הפיתוח בכל רגע נתון, ומפחיתה באופן משמעותי את זמני התיקון של חולשות אבטחה באופן שמצמצם את הסיכונים ונותן שקט לארגון.
מרב בהט, ממייסדי החברה: "תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית הובילו למעבר של ארגונים רבים לענן, אך מעבר זה מציב מגוון איומים חדשים, שמסכנים את הפעילות השוטפת של חברות ומעמידים את הנתונים של כולנו בסכנה. כתוצאה מכך אנחנו רואים ביקוש גובר לפתרונות שמגנים על סביבת הענן החל מתהליך הפיתוח.
"אותן חברות מבינות שזיהוי חולשות אבטחה פשוט לא מספיק, ומצפות למוצרים שיסייעו בתעדוף, בתיקון הפרצות ובמניעת סיכונים לאורך טווח.
"הפלטפורמה ההוליסטית שבנינו ב־Dazz נמצאת בצמיחה אדירה כי היא מאפשרת לביזנס לנוע מהר, בלי להתפשר על סקיוריטי. יתרונות אלו זוכים למשנה תוקף בעת הנוכחית שבה חברות נדרשות להיות יעילות מאי פעם".

Dazz

תחום פעילות: סייבר
שנת הקמה: 2021
מייסדים: מרב בהט, תומר שוורץ ויובל אופיר
מספר עובדים: 65
גיוסים: 60 מיליון דולר
משקיעים: גריילוק, אינסייט פרטנרס, אינדקס ונצ'רס וסייברסטארטס

10 צפייה בגלריה
מרב בהט תומר שוורץ ו יובל אופיר מייסדי Dazz
מרב בהט תומר שוורץ ו יובל אופיר מייסדי Dazz
מרב בהט, תומר שוורץ ויובל אופיר, מייסדי Dazz
(צילום: נתנאל טוביאס)
FundGuard תומכת בניהול מוצרים של בתי השקעות ובנקים

FundGuard היא פלטפורמה לניהול קרנות השקעות. המערכת היא SaaS בענן עם מספר יכולות בתחום האינטליגנציה המלאכותית כדי לתמוך בבתי השקעות ובנקים בניהול מוצרי השקעות דוגמת קרנות נאמנות, סל וגידור. הפלטפורמה מסייעת לארגונים פיננסיים גדולים לשפר יעילות אופרטיבית באופן משמעותי, להציע מוצרים באופן דיגיטלי ולנצל את המידע הפיננסי והאופרציוני במערכת לטובת המלצות ורעיונות לשיפורים שונים.
ליאור יוגב, ממייסדי החברה יוגב: "הפלטפורמה שלנו בדרך להוות את הבסיס לתעשיית ניהול קרנות ההשקעה. היא מתאימה את עצמה לצורך הגובר במידע בזמן אמת על תיקי השקעות מורכבים ומגוונים, יחד עם לחץ על עלויות וצורך בשקיפות מוגברת לטובת משקיעים בקרנות. התעשייה בשלה לשינוי, והצמיחה המהירה שלנו היא עדות לכך.
"במהלך 12 החודשים האחרונים הכרזנו על שותפויות מפתח עם לקוחות ומשקיעים אסטרטגיים, כולל עם Citi ועם State Street, יותר מהכפלנו את הצוות, צירפנו מומחים מהתעשייה ומהנדסי ענן ו־AI, והרחבנו את הפלטפורמה באופן משמעותי.
"כל זאת כדי לשנות את האופן בו תעשיית ניהול הנכסים ושירותי הנכסים מנהלות את תיקי ההשקעות".

FundGuard

תחום פעילות: פינטק
שנת הקמה: 2018
מייסדים: ליאור יוגב, יניב זכריה ואורי כץ
מספר עובדים: 70
גיוסים: 57 מיליון דולר
משקיעים: סיטיבנק, סטייט סטריט בנק, בלאמברג קפיטל, ליונבירד ונצ'רס, Team8 קפיטל ואחרים

10 צפייה בגלריה
ליאור יוגב יניב זכריה ו אורי כץ מייסדי FundGuard
ליאור יוגב יניב זכריה ו אורי כץ מייסדי FundGuard
ליאור יוגב, יניב זכריה ואורי כץ, מייסדי FundGuard

משלמים עם Balance

הפלטפורמה של Balance מאפשרת לאתרי מכירות להציע ללקוחות לשלם במגוון דרכים, כולל פריסת צ'קים, העברות בנקאיות וכרטיסי אשראי בתנאי תשלום גמישים, ולקבל את הכסף מיד. הטכנולוגיה מאפשרת גם לחברות בתעשיות מסורתיות לעבור למודל של מסחר אלקטרוני הדומה לשוק הצרכני וליהנות מהיתרונות של מכירות רחבות אונליין.
בר גירון: “הצלחה היא כשהסוחרים שלנו מגדילים את ערוצי המסחר האלקטרוני שלהם בסדרי גודל. היום רק 7% מנפח התשלומים מנוהלים באופן דיגיטלי".

Balance

תחום פעילות: פינטק
שנת הקמה: 2020
מייסדים: יוני שוסטר ובר גירון
מספר עובדים: 60
גיוסים: 87 מיליון דולר
משקיעים: לייטספיד, סטרייפ, ריביט, פוררנר, האבספוט, סיילספורס ואפווסט

10 צפייה בגלריה
יוני שוסטר ו בר גירון מייסדי Balance
יוני שוסטר ו בר גירון מייסדי Balance
יוני שוסטר ובר גירון, מייסדי Balance

קוואנטים זה Classiq

Classiq פיתחה פתרון טכנולוגי המאפשר פיתוח תוכנה למחשבים קוונטיים בדומה לפיתוח תוכנה מתקדם למחשבים רגילים. הפתרון מוגן על ידי יותר מ־20 פטנטים, ופלטפורמת פיתוח התוכנה של החברה היא המתקדמת בעולם בתחום המחשוב הקוונטי. עם לקוחותיה נמנים כמה מהארגונים הגדולים בעולם, לרבות חברות פורצ'ן 50.
ניר מינרבי, ממייסדי החברה: "החברה פיתחה את פלטפורמת התוכנה הקוונטית המובילה בשוק, ומעצבת את הדרך שבה משתמשים יפתחו את האפליקציות שישנו את העולם".

Classiq

תחום פעילות: מחשוב קוונטי
שנת הקמה: 2020
מייסדים: ניר מינרבי, ד"ר יהודה נוה ואמיר נוה
מספר עובדים: 46
גיוסים: 63 מיליון דולר
משקיעים: אנטרי קפיטל, Team8, וינג קפיטל, הפניקס, HSBC, HPE, NTT, Awz Ventures, OurCrowd

10 צפייה בגלריה
מימין ניר מינרבי אמיר נוה ד׳׳ר יהודה נוה מייסדי Classiq
מימין ניר מינרבי אמיר נוה ד׳׳ר יהודה נוה מייסדי Classiq
מימין: ניר מינרבי, אמיר נוה, ד׳׳ר יהודה נוה, מייסדי Classiq
(צילום: אייל טואג)

לנהל משתמשים עם Frontegg

פלטפורמת ניהול המשתמשים שפיתחה Frontegg מסייעת לצוותי פיתוח של אפליקציות: מספקת מערכת מוכנה שניתן להתקין אל תוך כל אפליקציה בכמה שורות קוד בודדות. הפתרון מכסה צרכים בסיסיים כמו הרשמה של משתמשים לאפליקציה והזמנת משתמשים חדשים, לצד צרכים מתקדמים ומורכבים יותר כמו הגדרת הרשאות לכל משתמש.
שגיא רודין, ממייסדי החברה: "הפתרון מהווה תשתית קריטית לפעילות חברות ולצמיחתן. המטרה לאפשר לצוותי פיתוח להתמקד במוצר הליבה שלהם ולרוץ קדימה עם כל הכלים שהם צריכים כדי לנהל ולתחזק את המשתמשים שלהם".

Frontegg

תחום פעילות: כלים למפתחים
שנת הקמה: 2019
מייסדים: שגיא רודין ואביעד מזרחי
מספר עובדים: 55
גיוסים: 70 מיליון דולר
משקיעים: סטרייפס, אינסייט פרטנרס, פיטנגו פירסט, גלובל פאונדרס קפיטל, איי3 אקוויטי

10 צפייה בגלריה
 שגיא רודין ו אביעד מזרחי מייסדי Frontegg
 שגיא רודין ו אביעד מזרחי מייסדי Frontegg
שגיא רודין ואביעד מזרחי, מייסדי Frontegg
(צילום: DORON LETZTER)

המלצות אישיות מ־LinearB

LinearB הוקמה במטרה להציע פתרון למצב שבו דווקא מחלקות הפיתוח, שהן הטכניות מכולן, מתקשות להשתמש בנתונים בתהליך קבלת ההחלטות שלהן. הפלטפורמה של LinearB מתחברת למערכות פיתוח התוכנה של הארגון ומנתחת את תהליכי הפיתוח, הרגלי העבודה והדינמיקה בצוות. על סמך כל אלו היא מספקת המלצות מותאמות אישית לארגון כדי להעצים את צוותי הפיתוח ולעזור להם לשפר את האפקטיביות שלהם.
אורי קרן, ממיסדי החברה: ב־LinearB מתמקדים בשיפור חוויית המפתחים על ידי כלים לייעול תהליכי ה־code review (continuous merge) וכן על ידי שיפור יעילות תהליך הפיתוח באמצעות מדדים סטנדרטיים ויכולת זיהוי צווארי בקבוק".

LinearB

תחום פעילות: כלים למפתחים
שנת הקמה: 2019
מייסדים: אורי קרן ודן ליינס
מספר עובדים: 75
גיוסים: 71 מיליון דולר
משקיעים: בטרי, 83north, סיילספורס, Tribe Capital, Tech Aviv founder partners

10 צפייה בגלריה
אורי קרן ו דן ליינס מייסדי LinearB
אורי קרן ו דן ליינס מייסדי LinearB
אורי קרן ודן ליינס, מייסדי LinearB
(צילום: עומר פרידמן, Duane Furlong)

ייעול אבטחת מידע עם Torq

Torq היא פלטפורמה לאוטומציה ללא קוד עבור צוותי אבטחת מידע, המאפשרת לחבר כל כלי אבטחת מידע ארגוניים ולייצר בקלות תהליכים אוטומטיים שהופכים טיפול באירועי אבטחת מידע ליעיל ובטוח. חברות פורצ'ן 100 וגם חברות טכנולוגיה הגדלות והמובילות בעולם משתמשות בפתרון של טורק.
לאוניד בלקינד, ממייסדי החברה: "אנחנו רואים בעלייה המשמעותית בשימוש בפלטפורמה שלנו סימן חד־משמעי להתאמתה לצורכי השוק וליכולת שלנו לאפשר לקהל לקוחותינו להתמודד עם איומי אבטחת מידע מודרניים ולמנוע פגיעות".

Torq

תחום פעילות: סייבר
שנת הקמה: 2020
מייסדים: עופר סמדרי, לאוניד בלקינד ואלדד לבני
מספר עובדים: 120
גיוסים: 78 מיליון דולר
משקיעים: בסמר, GGV, אינסייט פרטנרס

10 צפייה בגלריה
עופר סמדרי לאוניד בלקינד ו אלדד לבני מייסדי Torq
עופר סמדרי לאוניד בלקינד ו אלדד לבני מייסדי Torq
עופר סמדרי, לאוניד בלקינד ואלדד לבני, מייסדי Torq

הדגמת מוצרים עם Walnut

הפלטפורמה של Walnut מאפשרת לצוותי מכירות ליצור הדגמות מוצרים מותאמות אישית במהירות וביעילות. היא פועלת בסביבה בטוחה בענן, שמונעת בעיות טכניות וקריסות מביכות במהלך המכירה. היא מספקת נתונים על תהליך הדמו, שניתן להפיק מהם תובנות ולחלוק אותם עם כלל אנשי החברה, ובכך להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה.
יואב וילנר, ממייסדי החברה: "לפי חברת המחקר גרטנר, הקטגוריה שבנינו היא הדבר הבא הכי מוצלח כאשר אין אפשרות להשתמש במוצר האמיתי, כמו במהלך תהליכי מכירה בסקייל גבוה".

Walnut

תחום פעילות: מכירות ושיווק
שנת הקמה: 2020
מייסדים: יואב וילנר ודני פרידלנד
מספר עובדים: 100
גיוסים: 56 מיליון דולר
משקיעים: Felicis, NFX, Eight Roads, SV Angel, Liquid2, Avishay Abrahami, Sarah Franklin SalesForce President

10 צפייה בגלריה
יואב וילנר ו דני פרידלנד מייסדי Walnut
יואב וילנר ו דני פרידלנד מייסדי Walnut
יואב וילנר ודני פרידלנד, מייסדי Walnut

Sensi.Ai פיתחה פלטפורמה לטיפול בקשישים סיעודיים בביתם

Sensi.Ai מפתחת את פלטפורמת הטיפול הביתי הווירטואלית הראשונה בעולם שמבוססת על בינה מלאכותית. הפלטפורמה נועדה לסייע לארגוני סיעוד לאפשר לגיל השלישי להשאר בבית לאורך זמן, במטרה למזער אשפוזים חוזרים. Sensi מאפשרת לארגונים להציע פתרון היברידי והוליסטי לטיפול בבית, המשלב נוכחות פיזית על ידי מטפל (תחת בקרת איכות מתמדת), לצד שירותי תמיכה וירטואליים 24/7. יכולות אלה מאפשרות לארגוני הסיעוד להתגבר על המחסור העולמי העצום בכוח אדם על ידי יצירת מנגנון טיפול מרחוק, ובעצם כך הרחבת השירות שלהם מעבר לטיפול הפיזי. כמו כן Sensi מציעה לארגונים שקיפות חסרת תקדים לצרכיו האמיתיים של כל מטופל ויכולת להעניק טיפול מותאם ומדויק יותר, תוך עידוד וטיפוח עצמאות בסביבה בטוחה יותר לזקן כשהוא נמצא מחוץ לשעות הטיפול.
רומי גובס, ממייסדי החברה: "כל מי שטס בקיץ האחרון חווה על בשרו מה המשמעות של מחסור בעובדים. מאז הקורונה ואף קודם לכן מחסור בעובדים טובים הינו כאב שמוכר בכל מגזר במשק, אבל כשזה מגיע לטיפול בקשישים, משמעות המחסור היא לא שעת המתנה נוספת בשדה, אלא הרבה פעמים זה הבדל בין חיים למוות. את הוואקום הזה צריך למלא על ידי חדשנות טכנולוגית, וסנסי גאה לעמוד בחזית המאמץ הזה. על ידי מתן רשת ביטחון וירטואלית ותוכנית טיפול הוליסטית מבוססת נתונים, סנסי מסוגלת לאפשר לקשישים להזדקן בביתם, בביטחון ובכבוד".

Sensi.Ai

תחום פעילות: אייג'טק
שנת הקמה: 2019
מייסדים: רומי גובס, נבו אלמלם ואלון ברנר
מספר עובדים: 70
גיוסים: 23 מיליון דולר
משקיעים: Entree Capital, Jibe Ventures, Operator Ventures, Almeda Ventures, Yossi Mattias (Google Health AI), Flint Capital, Homeward Ventures

10 צפייה בגלריה
רומי גובס נבו אלמלם ו אלון ברנר מייסדי Sensi.Ai
רומי גובס נבו אלמלם ו אלון ברנר מייסדי Sensi.Ai
רומי גובס, נבו אלמלם ואלון ברנר, מייסדי Sensi.Ai
(צילום: שחר דקל)

Juno Journey שומרת על העובדים בעזרת מסלולי צמיחה

Juno Journey היא פלטפורמה לניהול אופרציות למידה ופיתוח המאפשרת לארגונים לבנות ולעצב את המסעות המקצועיים של העובדים שלהם בהתאמה אישית, תוך שהיא עוזרת להם לקלוט, להכשיר, לפתח ולשמר את האנשים שלהם בצורה אוטומטית וסקיילבילית. כיום, יותר מאי פעם, חברות נדרשות להתמודד עם האתגר של ניהול המסלולים המקצועיים של העובדים שלהם. לפי גרטנר, 70% מהעובדים אומרים שהם אינם שולטים בכישורים להם הם זקוקים לביצוע עבודתם. בנוסף, מכון המחקר פיו מצא ש־63% מהמתפטרים עזבו את עבודתם ב־2021 עקב מחסור באפשרויות פיתוח מקצועי. ג'ונו נבנתה ועוצבה כפתרון גמיש כדי לפתור בדיוק את זה. חברות מתעשיות שונות עם צרכים שונים כמוRapyd, Nestle, Walkme, Trax ואחרים יכולות כעת לספק לכל אחד מהעובדים שלהן מסלול צמיחה אחד ברור.
דור נחשוני, ממייסדי החברה: "שוק העבודה עובר טלטלה רצינית, תקראו לזה התפטרות שקטה, או ההתפטרות הגדולה... אנחנו תופסים את זה כשינוי שבא כחלק ממהפכת העבודה. כיום אסטרטגיית אנשים היא אסטרטגיה עסקית. זה לא משנה אם אתה חברת הייטק, בנק או מפעל, היכולת לקלוט להכשיר לפתח ולשמר עובדים הפכה להיות היום קריטית כמו היכולת לייצר לקוחות חדשים לעסק שלך. את המורכבות הזו באה ג'ונו ג'ורני לפתור. אנחנו הצלחנו לייצר אימפקט עסקי אמיתי בזכות העובדה שפתרנו עבורן את הבעיות האופרטיביות המהותיות שמנעו מהן לייצר תהליכי צמיחה מקצועיים לעובדים שלהן".

Juno Journey

תחום פעילות: תוכנה ארגונית
שנת הקמה: 2018
מייסדים: דור נחשוני ,עפר בן-עטר, ג׳רמי ישראל ויהונתן קורח
מספר עובדים: 60
גיוסים: 22.5 מיליון דולר
משקיעים: אינסייט פרטנרס, 10D, cerca

10 צפייה בגלריה
דור נחשוני עפר בן-עטר ג׳רמי ישראל ו יהונתן קורח מייסדי Juno Journey
דור נחשוני עפר בן-עטר ג׳רמי ישראל ו יהונתן קורח מייסדי Juno Journey
דור נחשוני, עפר בן-עטר, ג׳רמי ישראל ויהונתן קורח, מייסדי Juno Journey
(צילום: מתן צינמון)