סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
בועז דינטי, שרון ברזיק כהן, ארז שחר, סיון שמרי דהן
בועז דינטי, שרון ברזיק כהן, ארז שחר, סיון שמרי דהן (צילום: קומרה)

ועידת ניו יורק
המשבר לא יעצור את החברות החזקות בהייטק הישראלי - מי המובילות שבהן?

בוועידת Mind the Tech New York של כלכליסט, שתערך בין ה-14 ל-15 בספטמבר ותתקיים זו השנה השישית, תחשוף קרן קומרה קפיטל את דירוג עשר החברות בעלות הפוטנציאל הגבוה להיות מובילות שוק בתחומן. הדירוג מבקש לחשוף חברות טכנולוגיה ישראליות חדשניות, הצומחות במהירות והופכות למובילות בתחומן

ועידת Mind The Tech NY של כלכליסט היא מהאירועים הבולטים והחשובים של תעשיית ההייטק המקומית, שמביאה בהצלחה למקום אחד יזמים, משקיעים ושותפים עסקיים מישראל ומארה"ב ליומיים של מינגלינג ופיתוח עסקי. השנה, כמו בשלוש השנים הקודמות וכחלק מהחזון למצב את הוועידה כנקודת פריצה משמעותית לחברות בשלבים שונים, תציג קומרה קפיטל את המדד המעודכן שישים בקדמת הבמה חברות שנמצאות על סף התרחבות משמעותית.
"שוק ההייטק עובר טלטלה שכמותה לא ראינו משנת 2008", אמר בועז דינטי, שותף מנהל בקומרה קפיטל. "חברות שהיו ממוקדות צמיחה בכל מחיר ייאלצו להתאים את עצמן למציאות חדשה עם דגש על רווחיות ויעילות תפעולית. לצורך הרכבת הרשימה אנחנו מחפשים את חברות שפועלות בתחומים מרתקים, בעלות פוטנציאל להיות מובילות שוק בתחומן ונמצאות בנקודה זו על סף התרחבות ממשית, על אף תנאי שוק מאתגרים. כחלק מהתהליך אנחנו פוגשים עשרות חברות מצוינות שבוחנות את אפיקי הצמיחה שלהן ומובלות על ידי צוותים חזקים, ואנחנו מתרגשים מאד לראות איך יקבע התמהיל הסופי של הרשימה".
הרשימה תפורסם כחלק מסיקור הכנס, והחברות שייכנסו לדירוג יזכו, בין השאר, לסיקור תקשורתי כחלק מפרסום הרשימה, להשתתפות חינמית באירועי הוועידה, וגם לגישה לרשת עולמית של משקיעים ולרשת של מנכ"לים בולטים בחברות צמיחה אחרות.
ההרשמה לדירוג פתוחה לסטארט-אפים מכל התחומים, שהציגו הכנסות שנתיות הגבוהות מ-2 מיליון דולר ונמוכות מ-8 מיליון דולר. המועמדים ייבחנו מהבטים שונים: מוצר, טכנולוגיה, גודל השוק, יתרון תחרותי, פוטנציאל צמיחה ועוד. הפיינליסטים יזומנו להציג בפני ועדה מקצועית.
מתוך הרשימה של 2021, בה השתתפו 11 חברות, 10 מהן השלימו סיבובי גיוס משמעותיים, ביניהן: חברת Connecteam, שבנתה טכנולוגיה לשימוש רב תכליתי בארגוני לואו-טק, שגייסה מאז פרסום הדירוג 120 מיליון, חברת הסייבר CyCognito שחודש לאחר הדירוג גייסה 100 מיליון דולרים, Unit שגייסה 100 מיליון דולר, RunAI שגייסה 75 מיליון דולר ו- Hunters, שמאז הוסיפה עוד כ-70 מיליון דולרים בסבב גיוס C. עוד ברשימה הופיעה Granulate, שנמכרה לאינטל. מועמדות ניתן להגיש בקישור הזה