סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
צוות Nectin Therapeutics
צוות Nectin Therapeutics (צילום: Nectin Therapeutics)

חברת Nectin Therapeutics גייסה 25 מיליון דולר לטיפול בחולי סרטן

החברה הישראלית עוסקת בתחום הביוטכנולוגיה ומפתחת טיפולי אימנותרפיה לסוגים שונים של סרטן. במקביל לגיוס, היא הודיעה על פתיחת הפאזה הראשונה בניסוי הקליני. "המוצרים שלנו לספק אפשרויות טיפול חדשות עבור חולים הסובלים מסוגי סרטן קשים לטיפול ואנו מצפים בתקווה לתוצאות הפאזה הראשונה"

חברת נקטין תרפיוטיקס (Nectin Therapeutics Ltd) - חברת ביוטכנולוגיה שמפתחת טיפולי אימונותרפיה לטיפול בסרטן, גייסה 25 מיליון דולר במסגרת סבב A. המימון ישמש לתמיכה בפיתוחים השונים של החברה בתחום הנוגדנים לסרטן.
במקביל הודיעה החברה שהיא החלה את הטיפול בחולה הראשון במסגרת הפאזה הראשונה של הניסוי הקליני בטיפול המיועד לחולי סרטן עם גידולים מוצקים מתקדמים או גרורתיים. הניסוי מתבצע במרכז לחקר הסרטן ע"ש מ.ד אנדרסון באוניברסיטת טקסס (MD Anderson) באמצעות השקעה מטעם קרן ההשקעות Cancer Focus Fund. הוא צפוי לכלול עד 90 חולים שיטופלו בטיפול שפיתחה החברה.
נקטין נוסדה בשנת 2017 על ידי אינטגרה הולדינגס מהקרן לקידום טכנולוגיות באוניברסיטה העברית בירושלים. החברה מעסיקה עשרה עובדים. "החברה פיתחה קו מוצרים שנועדו להתגבר על המגבלות של הטיפולים האימונולוגיים הקיימים כיום לסרטן ולספק אפשרויות טיפול חדשות עבור חולים הסובלים מסוגי סרטן קשים לטיפול, ואנו מצפים בתקווה לתוצאות הפאזה הראשונה של הניסוי הקליני", מסר מנכ"ל החברה פביאן טננבאום.
את סבב הגיוס הובילו קרנות הון הסיכון IBF ו-Peregrine Ventures, בהשתתפות קרן הון הסיכון aMoon ומשקיעים קיימים נוספים