סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת הסייבר Panorays גייסה 42 מיליון דולר בסבב B

החברה מפתחת פלטפורמת אבטחת מידע המאתרת חולשות ובעיות בשרשרת האספקה של לקוחותיה, התהליך המחבר בין ארגונים שונים, במטרה לספק מוצר או שירות. מאז הקמתה גייסה החברה 62 מיליון דולר

חברת הסייבר Panorays גייסה 42 מיליון דולר בסבב B. את הסבב הובילה קרן הצמיחה Greenfield Partners כדי לתמוך בגידול ובביקוש בשוק, בהשתתפות המשקיעים קרן Aleph, Oak HC/FT, Greenspring Associates , BlueRed Partners ו- Moneta VC. החברה גייסה 62 מיליון דולר מאז הקמתה.
Panorays מפתחת פלטפורמת אבטחת מידע המאתרת חולשות ובעיות בשרשרת האספקה של לקוחותיה, התהליך המחבר בין ארגונים שונים, במטרה לספק מוצר או שירות. תקיפות של רכיבים חשופים בשרשרת האספקה הפכו לתופעה נפוצה בשנה האחרונה, כמו המקרים של למשל SolarWinds, Accellion, Kaseya ו- Codecov.
1 צפייה בגלריה
צוות Panorays
צוות Panorays
צוות Panorays
(צילום: רועי שור)
מתן אור-אל, מנכ”ל ומייסד משותף בחברה מסביר שהעלייה בתקיפות של שרשרת האספקה נובעת מכך שתקיפות כאלה מספרות להאקרים גישה למספר גדול של לקוחות בבת אחת: ״כל תקיפה משפיעה על כמה לקוחות של אותו גורם, לכן האימפקט שלה הרבה יותר גדול, וגם ספקים קטנים מספקים גישה לכמה ארגונים. תוקפים מאתרים את החוליה החלשה ביותר בשרשרת הזו ואותה הם תוקפים״.
העלייה בתקיפות הביאה איתה מודעות גדלה לתחום והביקוש למוצרי אבטחה כאלה ממשיך לצמוח. ארגונים הקשיחו את הדרישות שלהם מספקים, אבל הם אינם יכולים להימנע משימוש בספקים חיצוניים ולכל חברה יש היום בין מאות לאלפי ספקים שונים.
מרבית החברות הן לקוח קצה וספק בעת ובעונה אחת, איך אתם עושים את ההבדלה הזו?
״בגלל זה Panorays יושבת במקום מאוד מעניין בסקטור. יש לנו לקוחות מצד אחד וספקים מצד שני ולכן אנחנו מותג שכולם צריכים בסופו של דבר ובאמת המוצר הוא עבור שני הצדדים ואנחנו יכוחים לעזור לחברות לעשות עסקים בצורה יותר בטוחה ומהירה״.
גיוס של 42 מיליון דולר בסבב B הוא סכום קטן יחסית למה שקורה היום בסייבר הישראלי.
״אנחנו עובדים בצורה מאוד מתודית וכל פעם חושבים על מה אנחנו באמת צריכים בשביל לגדול. יש לנו כבר מאות לקוחות בארה״ב, אירופה ויפן וחשבנו כמה אנחנו צריכים בשביל ההתרחבות. רצינו לגייס אפילו פחות אבל בגלל שהשוק מאוד מוצלח גייסנו קצת יותר".
״די הרבה חברות מוגדרות יוניקורן היום ואלוהים יודע אם הן יעמדו בציפיות״, מוסיף דמי בן-ארי, CTO ומייסד משותף בחברה. ״אנחנו מעדיפים לצמוח בצורה אורגנית כדי שלא נצטרך לעשות קיצוצים בעוד שנתיים״.
בין לקוחות החברה: Mixpanel, CAPTRUST, AppsFlyer ,Payoneer, מגדל חברה לביטוח, Telit, SOMPO INSURANCE, Clear Bank ועוד.