סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

הסטארט-אפ Walnut גייס 35 מיליון דולר מבכירים בהייטק

הגיוס הנוכחי מגיע חודשים ספורים לאחר סבב A, ומביא את סך ההשקעה בסטארט-אפ ל-56 מיליון דולר. הפלטפורמה של החברה מאפשרת לצוותי מכירות ליצור הדגמות מוצרים מותאמות אישית במהירות וביעילות

חברת הסטארט-אפ Walnut גייסה 35 מיליון דולר בסבב B. הפלטפורמה של החברה מאפשרת לצוותי מכירות ליצור הדגמות מוצרים מותאמות אישית במהירות וביעילות.
סבב הגיוס הובל על ידי קרן הצמיחה האמריקאית Felicis Ventures, שהשקיעה בעבר בשופיפיי ואחרות, ובהשתתפות אישית של סדרת משקיעים בכירים מענקיות הטכנולוגיה, ובהם שרה פרנקלין, נשיאת סיילספורס, פרדריק קרסט, מייסד ויו"ר אוקטה, אריאל כהן, מייסד ומנכ"ל טריפאקשנס, עינת גז, מייסדת ומנכ"לית פפאיה גלובל, ומיכאל שאולוב, מייסד ומנכ"ל פיירבלוקס.

1 צפייה בגלריה
מייסדי walnut וולנאט
מייסדי walnut וולנאט
משמאל: יואב וילנר, מנכ”ל החברה, ודני פרידלנד, סמנכ”ל טכנולוגיות
(מייסדי וולנט)

הם מצטרפים לבכירים בגוגל, ויקס וגיטהאב, שהשקיעו בסטארט-אפ בשלבים המוקדמים. בחברה השקיעה בעבר קרן ההשקעות של אגדת הפוטבול ג'ו מונטנה.
ההשקעה תשמש להמשך פיתוח פלטפורמה המאפשרת לצוותי מכירות ליצור הדגמות של מוצרים דיגיטליים, באופן מותאם אישית ללקוח, ולשלבם בתהליכי המכירה והשיווק, ללא תלות בצוותי הפיתוח של החברה. הגיוס הנוכחי מגיע חודשים ספורים לאחר סבב A, ומביא את סך ההשקעה בסטארט-אפ מאז הקמתו ל-56 מיליון דולר.
Walnut נוסדה בשנת 2020, לאחר פרוץ משבר הקורונה, על ידי יואב וילנר, מנכ”ל החברה, ודני פרידלנד, סמנכ”ל טכנולוגיות. הפלטפורמה של Walnut פועלת בסביבה בטוחה בענן, שמונעת בעיות טכניות וקריסות מביכות במהלך המכירה. היא מספקת נתונים על תהליך הדמו, שניתן להפיק מהם תובנות ולחלוק אותם עם כלל אנשי החברה, ובכך להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה. החברה מעסיקה 55 עובדים בישראל, ארצות הברית ולונדון, ועובדת עם כ-100 חברות טכנולוגיה בינלאומיות, ובהןAdobe, Dell, NetApp, People AI, Varonis ועוד.
יואב וילנר, מנכ"ל Walnut: "הפלטפורמה שלנו מאפשרת לחברות לשים את הצרכים הספציפיים של הלקוחות שלהם במרכז. צוותי המכירות עורכים כשמונה הדגמות בשבוע. אין כל דרך להיערך לכולן עם התאמה אישית בדרכים המיושנות, ולכן הם בוחרים בלית ברירה במצגות קבועות. הלקוחות מרגישים שהמוצר שמוצע לא מדבר אליהם באופן אישי, וזו אחת הסיבות המרכזיות לכך שלמעלה ממחצית המצגות נכשלות. אנחנו גאים בהבעת האמון של המשקיעים מחברות הטכנולוגיה המובילות ובהצטרפותם אלינו. זהו ציון דרך משמעותי בהתרחבות לחברות ולשוקי פעילות חדשים".