סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

גיוסי הון
חברת הסטארט-אפ Walnut גייסה 15 מיליון דולר

הפלטפורמה של וולנט, מאפשרת לצוותי מכירות ליצור הדגמות מוצרים מותאמות אישית במהירות וביעילות. סבב הגיוס הנוכחי מגיע חודשים ספורים לאחר סיבוב סיד מבוקש של 6 מיליון דולר ומביא את סך המימון שגויס עד היום ל-21 מיליון דולר, פחות משנה מיום הקמת החברה

חברת הסטארט-אפ הישראלית וולנאט Walnut, גייסה 15 מיליון דולר בסבב A בהובלת Eight Roads Ventures, סבב הגיוס הנוכחי מגיע חודשים ספורים בלבד לאחר סיבוב סיד מבוקש של 6 מיליון דולר ומביא את סך המימון שגויס עד היום ל-21 מיליון דולר, פחות משנה מיום הקמת החברה. משקיעי סיבוב הסיד כללו את Graph Ventures, Liquid2, A Capital, NFX וגורמים בכירים בתעשיית ההייטק מגוגל, וויקס, GitHub, HubSpot ועוד.
הפלטפורמה של וולנט, הפועלת ללא צורך בתכנות (no-code) מאפשרת לצוותי מכירות ליצור הדגמות מוצרים מותאמות אישית במהירות וביעילות, ולשלבם בתהליכי המכירה והשיווק של החברה. עד כה, הדגמות מוצרים שנבנו ידנית על ידי צוותים פנימיים לא סיפקו את מכלול התובנות שהפלטפורמה של וולנט מסוגלת לייצר; הן סיפקו חוויה גנרית וחסרת מעוף ללקוחות הפוטנציאליים. וולנט נוסדה על ידי היזמים הסדרתיים יואב וילנר ודני פרידלנד, ומחזיקה במשרדים בארה״ב, לונדון ותל אביב.
1 צפייה בגלריה
מייסדי walnut וולנאט
מייסדי walnut וולנאט
מייסדי walnut
(מייסדי וולנט)
לפני וולנט, שיחות דמו של מכירות היו סיוט לכל הצדדים: חוויות גנריות עבור הלקוח, שבקושי מכילות תובנות ובהירות לראש הצוות - וחיכוך בארגון בין צוותים פנימיים כמו פיתוח ועיצוב, לבין צוותי המכירה והשיווק שצריכים להתנהל מול הלקוחות.
וולנט גדלה וכיום משרתת מעל 60 לקוחות B2B, כולל Adobe, NetApp, Varonis, People AI ועוד, ובכך עומדת בראש אחת מקטגוריות הטכנולוגיה החמות של השנה. הכסף שנכנס מגיוס ההון החדש יעזור להגדיל את הצוות ולהגדיל את המשרדים בארצות הברית, אירופה וגם ישראל, וכמו כן להמשיך לפתח את הפלטפורמה הרחבה יותר.

חברת OwnBackup רוכשת את RevCult האמריקאית

OwnBackup, המפתחת פלטפורמה להגנה על נתוני ענן, רוכשת את RevCult, חברת תוכנה המספקת פתרונות אבטחה לסביבת Salesforce המבוססת בקליפורניה. זו הרכישה השלישית עליה מכריזה OwnBackup ב-15 השבועות האחרונים, אחרי הרכישות של חברת Nimmetry העוסקת בניהול נתונים בסביבת SaaS וחברת הסייבר הישראלית Merlinx. החברה לא פירסמה את סכום הרכישה אך על פי הערכות שווי העסקה מוערך במיליוני דולרים בודדים.
OwnBackup מפתחת פלטפורמה המאפשרת לארגונים לנהל ולהגן על נכסי הדאטה שלהם בתשתיות ענן, הטכנולוגיות מאפשרות לארגונים לגבות באופן רציף ואוטומטי כמויות עצומות של דאטה עסקי בענן, כדי לבצע שיחזור מהיר במידת הצורך בעקבות טעות אנוש או התקפת סייבר. OwnBackup גייסה 500 מיליון דולר מאז הקמתה, הגיוס האחרון נעשה לפי שווי של 3.35 מיליארד דולר.
החברה הנרכשת RevCult מסייעת לארגונים לאבטח היקפי דאטה, הגדלים במהירות בנפחם ובמגוון סוגי הדאטה. בנוסף החברה מסייעת לארגונים להימנע מטעויות בניהול תצורה בסביבת הענן, על ידי סריקה רציפה אחר הרשאות שאינן מנוהלות נכונה, המהוות את הגורם העיקרי לכשלים באבטחת ענן.