סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

הנחיות קורונה? נטורל אינטליג'נס עשתה מסיבה ועשרות עובדים נדבקו

למרות ההנחיות להימנע מהתקהלויות, חטיבה של חברת ההייטק שמפתחת טכנולוגיות פרסום שלה הכנסות שנתיות של כחצי מיליארד דולר, קיימה אירוע המוני שהביא לכניסה לבידוד של עובדים רבים; מנטורל אינטליג'נס נמסר: "עד לפני כשבועיים קיימנו מספר אירועי גיבוש יחידתיים במתכונת מצומצמת ועל פי הנחיות משרד הבריאות"

בימים שבהם נגיף האומיקרון עושה שמות במשק הישראלי ולאחר שראש הממשלה נפתלי בנט ביקש במהלך חודש דצמבר להימנע מהתקהלויות, יש חברות הייטק שעדיין לא קלטו את זה.


לכלכליסט נודע שעשרות של עובדי חברת ההייטק נטורל אינטליג'נס (Natural Intelligence), המפתחת טכנולוגיות פרסום ומדרגת שירותים דיגיטליים, נדבקו בקורונה לאחר שהשתתפו באירוע של אחת מחטיבות החברה.
באירוע השתתפו עשרות רבות של עובדי החברה והיה מיועד לאחת מהחטיבות הגדולות שלה. בעקבות האירוע שהתקיים לפני כשבועיים והביא כאמור לבידוד של עשרות מעובדי החברה ביטלה החברה את כל האירועים שלה וכן מסיבה גדולה שהיתה מתוכננת. בחברה מועסקים כיום כ-400 עובדים שיושבים בתל אביב.

1 צפייה בגלריה
חדר מיינדפולנס נטורל אינטליג'נס
חדר מיינדפולנס נטורל אינטליג'נס
חדר מיינדפולנס בנטורל אינטליג'נס
(צילום: עופר שני)

נטורל אינטליג'נס היא אחת החברות המצליחות בארץ בתחום טכנולוגיות הפרסום, עם הכנסות שנתיות של כחצי מיליארד דולר ורווחיות גבוהה. החברה נוסדה על ידי ניר גרינברג, שהוא כיום עדיין הבעלים היחיד של החברה. החברה שפיתחה מנגנון השוואה של שירותים ומצרכים, מציעה כיום את עשרת המותגים הטובים בכל תחום. הרשימות השונות רובן ככולן ממומנות על ידי מפרסמים, כך שלא ניתן לטעון שמדובר ברשימות אובייקטיביות.
מחברת נטורל אינטלגנס נמסר: "עד לפני כשבועיים קיימנו מספר אירועי גיבוש יחידתיים במתכונת מצומצמת ועל פי הנחיות משרד הבריאות. עם העלייה במספר המאומתים בארץ, החלטנו להעביר את כלל אירועי החברה המתוכננים לאונליין, וביניהם ישיבות חברה ואירועים מחלקתיים וכן לבטל אירועי חברה גדולים שהיו מתוכננים וביניהן מסיבת פתיחת שנה שהיתה אמורה להתקיים בשבוע שעבר. כמו כן, אנחנו מאפשרים לעובדים לעבוד באופן מלא מהבית - על פי שיקול דעתם".