סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
ניר גולדשטיין monday
ניר גולדשטיין (צילום: ניצן קינן)

ניר גולדשטיין, בכיר במאנדיי, מצטרף כשותף לקרן Greenfield Partners

במסגרת תפקידו החדש יקדם גולדשטיין עסקאות השקעה ויעבוד עם חברות הפורטפוליו להרחבת פעילות עסקית, מכירות גלובליות ותמיכה בצמיחה. קרן הצמיחה Greenfield Partners מסייעת לחברות לזרז את היציאה לשוק ולצמוח במהירות

ניר גולדשטיין, בכיר בחברת מאנדיי הישראלית, יצטרף לקרן הצמיחה Greenfield Partners כשותף. במסגרת התפקיד יקדם עסקאות השקעה ויעבוד עם חברות הפורטפוליו להרחבת פעילות עסקית ומכירות גלובליות, ותמיכה בצמיחה.
גולדשטיין בעל ניסיון רב שנים במכירות ופיתוח עסקי בחברות הייטק. שימש לאורך חמש השנים האחרונות סמנכ"ל מכירות של Monday.com באירופה ואסיה. לפני כן שימש בתפקיד בכיר בחברת Sisense. גולדשטיין בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול בהצטיינות ובוגר התוכנית למצטיינים של אוניברסיטת תל אביב.
ניר גולדשטיין: "זכיתי להוביל קבוצת מכירות במקום כמו מאנדיי, אחת מספינות הדגל של ההייטק הישראלי, ולעבור בארגון מסע לצמיחה ברמה שמרבית החברות לא חוו. מאנדיי היתה עבורי יותר ממקום עבודה, זה היה בית מדהים שגדלתי בו. במאנדיי ראיתי ממקור ראשון מה נדרש כדי לעבור משלב צמיחה מוקדמת ועד להנפקה. אלו שנים קריטיות לקבוצת המכירות לבסס פרקטיקות של מצוינות ולהתגבר על כאבי גדילה ארגוניים שעלולים לעכב התפתחות של חברה באופן משמעותי אם היא לא הניחה את היסודות לצמיחה כראוי. הידע להטמעת הפרקטיקות הללו עדיין חסר לחברות רבות, במיוחד באקוסיסטם בישראלי שבו פעמים רבות ה-Go To Market, מכירות ושיווק, נעשים על ידי צוותים זרים. אני רוצה לקחת את הידע והניסיון שצברתי במאנדיי ולהעביר את הידע לחברות הפורטפוליו שלנו ולחברות נוספות על מנת שיוכלו לבנות מנועי מכירות יעילים ולתפוס את מקומן בדור הבא של הצלחות ההייטק הישראלי".
קרן הצמיחה גרינפילד פרטנרס הוקמה בשנת 2016, על ידי קרן TPG Growth. הקרן התפתחה ליישות עצמאית ב-2020 יצאו שותפי הקרן, שי גרינפלד, יהודה דורון ואייברי שוורץ לדרך עצמאית. גרינפילד פרטנרס מנהלת כיום השקעות בהיקף של קרוב למיליארד דולר במספר קרנות, תוך מיקוד בחברות בתחומי התוכנה, חומרה, פינטק וסייבר בשלבי צמיחה. הקרן מסייעת לחברות לזרז את היציאה לשוק ולצמוח במהירות.
בין ההשקעות שהקרן ביצעה בשנים האחרונות, חברת VAST Data שגייסה לאחרונה בשווי של כ-9 מיליארד דולר, Coralogix, BigPanda, Silverfort. כן השקיעה הקרן ב Planck, Mixtiles, EquityBee, Panorays, DustPhotonics, Quali, Torq, Capitolis, Cynet, לצד חברות Guardicore ו-AVANAN שנמכרו ל-Akamai וצ'ק פוינט בהתאמה.