סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
סין ארה"ב שבב שבבים

אנבידיה מעכבת שבב AI שתוכנן במיוחד עבור סין

השבב החדש שנקרא H20 תוכנן במיוחד כדי לעמוד בהגבלות הייצוא של ארה"ב. לפי דיווח ברוטרס, אנבידיה מסרה ללקוחות שלה בסין כי היא דוחה את השקת השבב לרבעון הראשון של 2024. ככל הנראה, הדחייה בהשקת השבב נובעת מבעיות שגילו יצרני שרתים בשילוב השבב במוצרים שלהם

חברת אנבידיה (Nvidia) מעכבת השקה של שבב בינה מלאכותית חדש המיועד לסין ותוכנן לעמוד במגבלות הייצוא של ארה"ב, כך מדווחת רויטרס.
סוכנות הידיעות, שציטטה שני מקורות הבקיאים בנושא, דיווחה כי אנבידיה מסרה ללקוחות שלה בסין כי היא דוחה את השקת השבב לרבעון הראשון של 2024.
השבב החדש שנקרא H20 מתעכב ככל הנראה עקב בעיות שגילו יצרני שרתים בעת שילוב המוליך למחצה במוצרים שלהם. בעקבות הדיווח ננעלה מניית אנבדיה בירידה של 1.9% בוול סטריט.
באוקטובר האחרון הידקה ממשלת ארה"ב עוד יותר את מגבלות הייצוא של שבבי בינה מלאכותית לסין. כללים אלה הגבילו את הייצוא של שבבי A800 ו-H800 של אנבידיה, שתוכננו במיוחד עבור סין.
פרט ל-H20, אנבידיה מתכננת להשיק שני שבבים אחרים שיעמדו במגבלות היצוא בשם L20 ו-L2, כך דיווחה רויטרס.
העיכוב בהשקתו של ה-H20 מהווה חדשות רעת עבור אנבידיה, שחמישית מהכנסותיה מגיעות מסין. ענקית השבבים מתמודדת עם תחרות מצד שחקנים מקומיים כמו וואווי
על אף שאנבידיה דיווחה השבוע שהיא שילשה את הכנסותיה ברבעון השלישי, החברה הזהירה שהמכירות באזורים המושפעים מהגבלות הייצוא "ירדו באופן משמעותי" ברבעון הנוכחי.