סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
גיא אילון מנכ"ל אקוואלום Equalum
גיא אילון מנכ"ל Equalum

אקוואלום הישראלית גייסה 14 מיליון דולר

את סבב ה-C הובילה אורנג' בלוסום ונצ'רס והשתתפו בו Planven, United Ventures, Innovation Endeavors, Saints Capital והשותף החדש של החברה, SpringTide Ventures. סך גיוסי הכספים של החברה עומד כעת על 39 מיליון דולר

חברת אקוואלום (Equalum), ספקית פלטפורמת העברת נתונים בזמן אמת, גייסה 14 מיליון דולר בסבב C. את הגיוס הובילה אורנג' בלוסום ונצ'רס, והשתתפו בו Planven, United Ventures, Innovation Endeavors, Saints Capital והשותף החדש של החברה, SpringTide Ventures. סך גיוסי הכספים של החברה עומד כעת על 39 מיליון דולר.
Equalum הוקמה ב-2015 ע"י ניר ליבנה, ששימש גם כמנכ"ל החברה עד לפני שנה, אז נכנס לתפקיד גיא אילון. הפלטפורמה של החברה מאפשרת העברת נתונים בין מקורות מידע למחסני מידע ומערכות אנליטיקס שונות. החברה תשתמש בכספי הגיוס להרחבת הפריסה הגלובלית של החברה, פיתוח המוצר ומסלול הצמיחה המהירה.
"החברה התחילה עם גיוס לקוחות", מספר המנכ"ל גיא אילון בשיחה עם כלכליסט. "הביאו אותה לחברה לשינוי של ההגעה לשוק. ב-9 החודשים האחרונים החברה הכפילה את פעילותה מבחינת לקוחות והכנסות".
"בנינו פלטפורמה שמכסה את כל הצרכים", מוסיף אילון. "כיום משתמשים בשלושה או ארבעה אמצעים שונים, ואנחנו חיברנו הכל למערכת אחת ללא קוד. אנחנו עובדים בעיקר עם ארגונים גדולים ולא חברות קטנות ובינוניות. בנינו פלטפורמה לחברות גדולות כדי לפשט להם את כל נושא הנתונים".
דיוויד מרק, מנכ"ל Springtide Ventures שהשקיעה בחברה, אמר כי "הפלטפורמה המאוחדת של Equalum מבדילה את החברה מאחרות במרחב בכך שהיא מאפשרת לעסקים להחליף את המצב הנוכחי של כלי שילוב נתונים רבים בפתרון יחיד ומרוכז. זה מפשט מאוד את התפעול, כך שניתן להשתמש במשאבים ליוזמות אסטרטגיות אחרות".
"במהלך השנים האחרונות, Equalum ראתה צמיחה מרשימה, המונעת על ידי פלטפורמת הדגל של החברה. כעת, עם טכנולוגיה בוגרת ומוכחת המייצרת ביקוש חזק בשוק, סבב זה מספק את המשאבים להמשך ההתרחבות של החברה", הוסיף מרק.