שלושה חודשים אחרי סבב הסיד: חברת הסייבר Daylight גייסה 33 מיליון דולר
חברת הסייבר של יוצאי יחידות עילית של חיל המודיעין פיתחה פלטפורמת MDR המבצעת אוטונומית זיהוי וטיפול באיומים תוך למידת הקשר עסקי. בסבב השתתפו Craft Ventures, Bain Capital ו-Maple. סך ההון שגויס מאז הקמת החברה: מעל 40 מיליון דולר
חברת הסייבר הישראלית Daylight, המפתחת פלטפורמת שירותי זיהוי ותגובה מנוהלים לאיומי סייבר (MDR) גייסה 33 מיליון דולר בסבב A. זאת שלושה חודשים בלבד לאחר שיצאה מ-Stealth וסבב הסיד. הגיוס מביא את סך ההון שגייסה החברה מאז הקמתה למעל 40 מיליון דולר.
את הסבב הובילה קרן ההון סיכון האמריקאית Craft Ventures, מקרנות ה-B2B המובילות בארה"ב, ובה השתתפו גם הקרנות הקיימות Bain Capital Ventures ו-Maple. קרן Craft Ventures, שנוסדה ב-2017 על ידי דיוויד סאקס (ממייסדי PayPal) וביל לי (מהמשקיעים הראשונים ב-Tesla), מנהלת השקעות בהיקף של כ-3.5 מיליארד דולר, ומתמקדת בהשקעות בחברות טכנולוגיה, בעיקר בתחום ה-SaaS (תוכנה כשירות) המציעות פתרונות טכנולוגיים לעסקים, ובין השקעותיה המפורסמות ניתן למצוא את Reddit, Slack, SpaceX וחברת הסייבר הישראלית Upwind.
בסבב הקודם השתתפו אנג׳לים בולטים בהם מייסד 'Wiz' אסף רפפורט, מייסדי 'Armis' יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל, משקיעת ההון סיכון שארין פישר דיברוב, מייסדי 'Torq' עופר סמדרי, לאוניד בלקינד, ואלדד לבני; מייסדי 'Cyera', תמר בר אילן ויותם שגב; מייסד 'EON', אופיר ארליך.
Daylight, שהוקמה על ידי יוצאי יחידות עילית של חיל המודיעין חגי שפירא (המנכ"ל) ואלדד רודיק, נוצרה מתוך ההבנה ששירותי ה-MDR הקיימים לוקים בחסר, מספקים כיסוי חלקי ותלויים יתר על המידה בתהליכים ידניים ומייצרים עומס התראות שווא. כמענה לכך, החברה פיתחה פלטפורמה המשתמשת בטכנולוגיית Agentic AI, המבצעת את מרבית תהליך החקירה והטיפול באיומים באופן אוטונומי, תוך פיקוח של אנליסטים מומחים. הפתרון מאפשר הטמעה מהירה במיוחד של פחות משעה, חיבור לכל מערכת ארגונית, ועבודה רציפה המזהה, מנתחת ומגיבה לאירועי סייבר תוך למידת ההקשר העסקי, מה שמפחית כמעט לחלוטין את ההתראות השגויות.
ההון שגויס ישמש את החברה, המשרתת עשרות לקוחות גלובליים מובילים בתחומי הפיננסים והטכנולוגיה, להרחבת פעילותה הגלובלית, גיוס עובדי פיתוח נוספים, הקמת צוות שיווק ומכירות בארה"ב והרחבת סל השירותים שלה מעבר ל-MDR. המנכ"ל שפירא סיכם כי הם פונים לשוק התאגידים הגדולים (1,000 עובדים ומעלה) ומציעים "טיפול שלם בכל תקיפה לאתר ולטפל בה" ובכך מחליפים חברות שנמצאות ב"רבעון העליון של גרטנר", מתוך כוונה ברורה לשבש את הקטגוריה הקיימת בשוק שירותי הסייבר.































