סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי ויקריוס
מייסדי ויקריוס. מימין, רועי כהן, יוסי זאבי ו מיכאל אסרף (צילום: ריקי רצ'מן)

חברת הסייבר Vicarius גייסה 30 מיליון דולר לסגור פרצות אבטחה בארגונים

מדובר בגיוס סבב B בהובלת קרן הסייבר Bright Pixel Capital. רועי כהן ממייסדי החברה: "החזון שלנו הוא להיות הפלטפורמה הראשונה באמצעות AI שמזהה בעיות במהירות ובזמן אפס לתת פתרון"

חברת הסייבר Vicarius, שפיתחה פלטפורמה לתיקון אוטונומי של פרצות אבטחה בארגונים מבוססי ענן, גייסה 30 מיליון דולר בסבב B בהובלת קרן הסייבר Bright Pixel Capital (לשעבר Sonae IM). עוד השתתפו בסבב הקרנות AllegisCyber Capital, AlleyCorp, ו- Strait Capital. הגיוס הנוכחי מביא את סך הגיוסים של החברה, שבין משקיעיה גם קרן JVP, ל – 56 מיליון דולר.
ויקריוס אינה חברה צעירה והחלה את דרכה כבר ב-2016. רועי כהן, אחד ממייסדי החברה וה-CRO שלה, הסביר לכלכליסט מדוע היא מבשילה רק כעת, "לקח לנו זמן להגיע למוצר הבשל. התחלנו מעולמות של הגנה על תוכנה והבנו שהמוצר שלנו אינו יכול להיות מוביל בתחומו. בתחום של גילוי חולשות יש לנו סיכוי להצליח כי אין שם חברות חדשניות. יש הרבה חברות חדשות שמנסות לפלס את דרכן בשוק. התחלנו מעולם נישתי והבנו שאפשר למכור את החברה או להחזיק בסיכוי ולהיות מובילי שוק בגילוי החולשות. יש לנו 400 לקוחות משלמים כיום חברות כמו HP וסמסונג".
"בכל התוכנות מגלים כיום חולשות אבטחה בתדירות גבוהה והמוצרים בשוק מאוד ריאקטיביים. אנחנו לא מתייחסים כך לבעיה אלא לוקחים את תהליך הזיהוי בזמן אמת ומקבלים החלטה האם יש צורך מיידי או להתמודד עם הבעיה ולבסוף יודעים גם לפתור את הבעיה. החזון שלנו הוא להיות הפלטפורמה הראשונה באמצעות AI שמזהה בעיות במהירות ובזמן אפס לתת פתרון", אומר רועי כהן
Vicarius, שנוסדה ב-2016 על ידי מיכאל אסרף, רועי כהן ויוסי זאבי, פועלת היום מניו יורק ומתל אביב ומעסיקה 50 עובדים. החברה פיתחה פתרון המתקן באופן אוטומטי ואוטונומי חולשות ובכך מפחית באופן משמעותי את סיכון הסייבר לחברות וארגונים.
מהחברה נמסר שמאז סבב הגיוס האחרון של החברה ב-2022, Vicarius הגדילה את בסיס הלקוחות שלה ליותר מ-400 לקוחות, והוסיפה ארגונים גלובליים כמו Hewlett Packard Enterprise (HPE), PepsiCo, Bupa, ו-Equinix, יחד עם למעלה מ – 54 חברות Fortune 500.