סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
ניתאי אשל
ניתאי אשל (צילום: גיל מירב)

יאהו מגייסת עובדים וממנה מנהל חדש למרכז בישראל

החברה הוותיקה שחזרה לקדמת הבמה לאחר שנרכשה על ידי אפולו גלובל החליטה להגדיל את כוח האדם במרכזי הפיתוח שלה בארץ ב-15% ולהפקיד את ניהולם בידי ניתאי אשל (39). המנהל החדש מוביל כיום את מערכת הפרסום Gemini. הנחשבת לאחד ממוצרי הדגל של יאהו

חברת יאהו הנשלטת כיום על ידי קרן ההשקעות אפולו גלובל, מינתה את ניתאי אשל, 39, לתפקיד מנהל מרכזי הפיתוח שלה בישראל. המרכזים, שמעסיקים כ-130 עובדים, צפויים להתרחב בשנה הקרובה. אשל הצטרף ליאהו כמפתח ב-2014 ובמהלך עבודתו שימש גם כמנהל צוות במטה החברה בקליפורניה במשך כ-4 שנים.
הוא מוביל כיום קבוצת פיתוח של אחד ממוצרי הדגל של החברה – Gemini. מדובר במערכת פרסום משולב תוכן שהחלה ב-2013 כיוזמה מקומית של מהנדסים במרכז הפיתוח של יאהו בתל אביב והתפתחה בשנים האחרונות לאחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה.
במקביל לתפקידו כמנהל קבוצת פיתוח ב-Gemini יפעל אשל להרחבת המרכזים בישראל ולהרחבת פעילות המכירות מול מפרסמים מישראל. לכלכליסט נודע כי לאחרונה ביקרה במרכזי החברה בישראל משלחת בכירים ביאהו, בהובלת מנכ"ל החברה ג'ים לנזון (לשעבר מנכ"ל טינדר). בהמשך לאותו ביקור, אישרה החברה למרכזים לגייס כוח אדם נוסף להרחבת פעילות המו"פ המתבצעת בתל אביב ובחיפה. לפי המידע שנודע לכלכליסט, המרכזים, המונים כיום כ-130 מתכנתים, מפתחים וחוקרים צפויים לגדול בכ-15% במהלך השנה הקרובה.
יאהו פעילה בישראל מראשית העשור הקודם, לאחר שלאורך השנים ביצעה בישראל מספר רכישות של של סטארט-אפים ישראלים בתחומי הפרסום והווידיאו. ב-2017 יאהו נרכשה ע"י ורייזון, משרדי יאהו אוחדו עם AOL ופעילות שתי החברות אוחדה לחטיבת "ורייזון מדיה". אפולו גלובל, מחברות השקעות הגדולות בעולם, רכשה את ורייזון מדיה ב-2021 והשיבה לקדמת הבמה את המותג המוכר יאהו.
המרכז בחיפה מתמקד במחקר והמועסקים בו מחזיקים בתארים מתקדמים במדעי המחשב ובאלגוריתמיקה. המרכז בתל אביב מתמקד בפיתוח ומעסיק מהנדסים ומתכנתים המפתחים מוצרים בתחום הפרסום (Ad Tech), הווידיאו, וה-Data.