סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מטה דויטשה טלקום גרמניה
מטה דויטשה טלקום בגרמניה (צילום: Deutsche Telecom)

דויטשה טלקום משקיעה 25 מיליון דולר בטרידיון הישראלית

הגיוס מביא את סך הגיוסים של חברת קישוריות הענן לכ-80 מיליון דולר ויאפשר לה להגדיל את מספר העובדים שלה. "החברה מצד אחד הצליחה לבסס טכנולוגיה, אך עדיין לא פרצה עסקית", אמר מנכ"ל טרידיון. "כעת, בזכות שיתוף הפעולה וההשקעה העסקית, היא צפויה לעשות פריצה כלכלית"

חברת טרידיון (Teridion) גייסה 25 מיליון דולר מתאגיד התקשורת הגרמני דויטשה טלקום. ההשקעה בחברה היא חלק ממהלך אסטרטגי של דויטשה טלקום לקדם מוצר המבוסס על הטכנולוגיה של החברה הישראלית. הגיוס כולו היה מהחברה הגרמנית, ללא משקיעים נוספים.
טרידיון, המספקת פתרונות קישוריות ענן, הוקמה ב-2013 על ידי אלעד רווה, לשעבר מנהל הטכנולוגיות בחברה, ודורון סמלסון, לשעבר סמנכ"ל התפעול, אשר אינם פעילים בחברה כיום. מתחילת 2020 מנהל את החברה ירון רבקאי. עד כה גייסה החברה כ-80 מיליון דולר. בין המשקיעים הקיימים בחברה: קרן JVP, קרן מאגמה ונצ'רס וקרן סינגטל innov8. מטה החברה ממוקם ברעננה, והיא מעסיקה 50 עובדים בישראל.
הרשת שבנתה החברה מאפשרת לארגונים לבנות ולעשות שימוש בפתרונות קישוריות אירוח בענן, בהתאם לצרכיהן. הרשת של טרידיון פרוסה ב-500 נקודות שונות ברחבי העולם, על פני 25 ספקי ענן שונים, באופן המאפשר הבטחת ביצועים עבור תעבורת אינטרנט מאתר לאתר ומאתר לענן.
בשיחה עם כלכליסט אמר ירון רבקאי, מנכ"ל טרידיון: "דויטשה טלקום בונים מוצר חדש שאנחנו חלק חשוב ממנו". עוד הוסיף רבקאי כי עד היום גודל החברה ופעילותה העסקית עדיין לא מיצבו אותה כחברה ותיקה: "החברה מצד אחד הצליחה לבסס טכנולוגיה, אך עדיין לא פרצה עסקית, וכעת, בזכות שיתוף הפעולה וההשקעה העסקית, היא צפויה לעשות פריצה כלכלית".
שיתוף הפעולה בין החברות החל כבר בתחילת השנה. ההשקעה הנוספת של ענקית הטלקומוניקציה הגרמנית בטרידיון והרחבת השימוש בפתרונות הקישוריות שפיתחה יאפשר לדויטשה טלקום להגדיל את היצע השירותים שהיא מספקת ללקוחות עסקיים רבים ברחבי העולם.
כחלק מההשקעה, מתיאס באדה, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה וטרנספורמציה קבוצתית של דויטשה טלקום, יצטרף לדירקטוריון טרידיון. רבקאי אמר כי הגיוס יאפשר לחברה להגדיל את כח האדם שלה, אך הבטיח כי יעשה זאת בצורה אחראית.
סריני גופאלן, מנכ"ל דויטשה טלקום גרמניה, מסר: "ההשקעה שלנו בטרידיון היא צעד חשוב מאוד עבורנו, משתי בחינות: האחת היא האטרקטיביות הכלכלית שלו - אנו בטוחים שטרידיון, אחת מחברות קישוריות הענן המובילות בעולם כיום, תציג צמיחה משמעותית; והשנייה היא הלקוחות שלנו - אנו יכולים לספק להם כעת את קישוריות הענן הטובה ביותר הקיימת היום. לקוחות עסקיים רוצים להתמקד בעסק שלהם ולהסתמך על קישוריות מיטבית. הם רוצים שזה יהיה מאובטח, זריז, גמיש וזמין ברחבי העולם - הפורטפוליו של השותפות שלנו עם טרידיון מספק בדיוק את זה".