סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
עדי איקן ו אורן קורן
עדי איקן, מנכ"ל, ואורן קורן, סמנכ"ל טכנולוגיות (צילום: ירדן רוקח)

חברת הסייבר Veriti גייסה 12 מיליון דולר בהובלת Insight Partners

חברת הסייבר, שפיתחה פלטפורמה לאיתור ותיקון פערי אבטחה בתשתיות מוצרי הגנת סייבר, גייסה את הסכום בסבב בו השתתפו המשקיעים הקיימים. מנכ"ל Veriti: "בניגוד להנחת היסוד, צוותי אבטחה צריכים לקבל תמונה ברורה, מהירה ונטולת תסכולים של תשתית האבטחה הארגונית"

חברת הסייבר Veriti, שפיתחה פלטפורמה לאיתור ותיקון פערי אבטחה בתשתיות מוצרי הגנת סייבר, גייסה 12 מיליון דולר בהובלת קרן Insight Partners, בסבב בו השתתפו המשקיעים הקיימים NFX, AMITI ו-Merlin Ventures, שהובילו גם את סבב הגיוס הראשוני של החברה, שעמד על 6.5 מיליון דולר.
Veriti הוקמה ב-2021 על ידי עדי איקן, מנכ"ל החברה, ואורן קורן, סמנכ"ל המוצר, שהכירו בעת שירותם הצבאי ביחידת 8200. השניים עבדו יחד בחברת צ'ק פוינט, בה איקן ניהל את מחלקת מוצרי הגנת הרשת, וקורן עבד כמנהל מוצר בכיר. מהחברה נמסר שהיא מעסיקה כיום 20 עובדים, ומתכננת להכפיל את כוח האדם.
Veriti פיתחה פלטפורמה שמתחברת לתשתיות הסייבר בכל חברה, מאתרת פערי אבטחה שנוצרו מבעיות תקשורת או משימוש לא נכון במוצר, ופותרת את הבעיות בצורה מהירה ואוטומטית.
עדי איקן, מייסד-שותף ומנכ"ל Veriti: "הנחת היסוד הרווחת בתעשייה היא שמנהלי אבטחה ו-IT נידונו להתמודד עם מורכבות וחוסר יעילות. אנחנו מאמינים שאפשר אחרת. צוותי האבטחה צריכים לקבל תמונה ברורה, מהירה ונטולת תסכולים של תשתית האבטחה הארגונית. בעיה זו אקוטית ורלוונטית לכל ארגון בעולם, ולקוחותינו מגיעים מתעשיות שונות כדוגמת פיננסים, בריאות, קמעונאות, וברמות הגנה שונות".
שי מישל, שותף מנהל בקרן ההשקעות Merlin Ventures: "בשנה הקרובה נזהה דרישה לפתרונות בסיס שיאפשרו חיסכון בכוח אדם וחיזוק הצוות הנוכחי של החברה".