סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

אחרי הרכישה: מאסק העלה סקר לגבי הוספת כפתור עריכה בטוויטר

האיש העשיר בעולם, שרכש 9.2% ממניות הרשת החברתית והפך לבעל המניות הגדול בחברה, שאל את עוקביו האם הם מעוניינים בתוספת החדשה. מנכ"ל טוויטר ביקש להצביע "בזהירות", בשל ההשלכות החשובות של הסקר

אחרי הרכישה הדרמטית שהקפיצה אמש את מניית טוויטר - מגיע שלב הסקרים.
אלון מאסק, האיש העשיר בעולם עם הון עצמי של 270 מיליארד דולר, והבעלים של יצרנית הרכב טסלה, שרכש אתמול 9.2% ממניות הרשת החברתית טוויטר והפך לבעל המניות הגדול בחברה, העלה סקר בטוויטר שבו שאל את עוקביו האם הם מעוניינים שיתווסף כפתור "עריכה" לאתר.
מנכ"ל רשת המיקרו-בלוגינג, פרג אגרוול, התייחס לסקר של מאסק וביקש מהגולשים להצביע "בזהירות", בשל ההשלכות החשובות של הסקר.



מאסק, שלו 80 מיליון עוקבים בפלטפורמה, רכש בעלות על 73.5 מיליון מניות טוויטר, במחיר של 2.89 מיליארד דולר, מה שהקפיץ מניית החברה בשיעור של 27% אמש במסחר בניו יורק.

1 צפייה בגלריה
אלון מאסק על רקע טוויטר
אלון מאסק על רקע טוויטר
אלון מאסק על רקע טוויטר
(צילומים: איי פי, שאטרסטוק)

כעת, עם הרכישה, בעל השליטה ומנכ"ל של חברת המכוניות החשמליות טסלה, חברת החלל ספייסX, חברת ממשק-המוח ניורלינק, יצרנית הלוחות הסולריים SolarCity וחברת המנהרה התת־קרקעית שתלחם בפקקים בורינג - יהפוך לדמות מפתח גם באחת מזירות הדיבור המפורסמות בעולם – טוויטר.
בעבר, אגב, ביקר מאסק כמה פעמים את המדיניות של טוויטר, שפוגעת לדבריו בחופש הביטוי של המשתמשים - הוא פרסם סקר בטוויטר שבו שאל את עוקביו האם לדעתם החברה דבקה בעקרונות של חופש הביטוי - 70% מהם ענו "לא".