סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

BBC בחר בטאבולה שתחליף את אאוטבריין כמנוע ההמלצות שלו

תאגיד התקשורת בחר במערכות של טאבולה הישראלית כמנוע ההמלצות שלו ובפיד של החברה. הטכנולוגיה של החברה תשולב בכל אתרי BBC.COM בעולם למעט בריטניה

תאגיד התקשורת BBC Global News שאחראי על כל הפעילות הבינלאומית של BBC בחר במערכות של חברת טאבולה הישראלית כמנוע ההמלצות שלו ובפיד של החברה. טאבולה תחליף את המתחרה העיקרית שלה אאוטבריין שהיתה עד כה הספקית העיקרית של BBC.

1 צפייה בגלריה
אדם סינגולדה מייסד מנכ"ל טאבולה ועידה לצמוח ממשבר
אדם סינגולדה מייסד מנכ"ל טאבולה ועידה לצמוח ממשבר
אדם סינגולדה מייסד ומנכ"ל טאבולה
האתרים הבינלאומים של BBC מגיעים בכל שבוע ל-438 מיליון אנשים, כאשר בשנה האחרונה רשמו האתרים 138 מיליון מבקרים ייחודים בשנה. הטכנולוגיה של טאבולה תשולב בכל אתרי BBC.COM בעולם למעט בריטניה. בשנת 2020 עבדו שתי החברות על מיזוג ביניהן שלא הצליח והגיע לסוף דרכו בספטמבר 2020 וכעת חזרו החברות להתחרות אחת בשניה .
אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל, Taboola אמר: "אנו שמחים מאוד להיות ספק המלצות התוכן הבלעדיות של BBC Global News. כדי לקבל על עצמנו תפקיד זה, היינו צריכים לזכות באמון המוחלט של ה- BBC שנוכל לעמוד בדרישותיהם. אנחנו בטוחים שהמוצרים שלנו יסייעו בהגדלת ההכנסות בכל אתרי ה- BBC".
שתי החברות נמצאות בימים אלה על סף הנפקה כאשר טאבולה חתמה על הסכם מיזוג עם חברת ספאק ואילו אאוטבריין הגישה תשקיף להנפקה בנאסד"ק.
טאבולה אמורה להתמזג עם הספאק של ION ולהיהפך לחברה ציבורית לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר, לאחר שיוזרמו לקופתה 400 מיליון דולר. בעלי המניות של טאבולה אמורים למכור במיזוג מניות ב־100 מיליון דולר.