סגור
 BYD רכב חשמלי ATTO 3
BYD ATTO 3. הייצור יגדל (BYD )

חברת הרכב הסינית BYD נערכת להרחבת קיבולת הייצור

BYD נערכת ל"שלב 2" של חנוכת מפעל חדש בעיר הפיי, סין בסוף החודש. היקף ההשקעה במפעל הוא 4.3 מיליארד דולר. הכוונה הסופית של היצרנית - לייצר 1.32 מיליון מכוניות בשנה

בזמן שיצרני הרכב הגדולים עסוקים בשאלת מועד הקמתו של מפעל טסלה החדש במכסיקו, יצרנית הרכב החשמלי הסינית BYD, שמוכרת יותר מטסלה בשוק הבית נערכת לחנוכה של מפעל ענק בסוף החודש, שצפוי להוות לשון מאזניים משמעותית בקרב על יצוא רכב מסין לאירופה ויתכן שגם לישראל.
BYD נערכת ל"שלב 2" של חנוכת מפעל חדש בהפיי, סין ב-30 במרץ. לפי פרסומים בסין, היקף ההשקעה במפעל החדש הוא 4.3 מיליארד דולר, מעל פי שניים מהיקף השקעתה של טסלה במפעלי היצרנית בשנגחאי (מהם מגיעים לארץ חלק מדגמי טסלה 3 וטסלה מודל Y).
לפי פרסומים בסין, שלב 1 של הקמת המפעל הסתיים ביוני אשתקד בהיקף של 2.15 מיליארד דולר, כאשר קיבולת הייצור השנתית נקבעה על 400 אלף מכוניות (לשם המחשה, עד כה מסרה BYD השנה בישראל כ-3,000 מכוניות). שלב 2 של הקמת המפעל ייצא לפועל בסוף החודש ואילו שלב 3 , השלב האחרון של הקמת המפעל, מתוזמן לאפריל הקרוב. מטרתה הסופית של BYD, היא לייצר 1.32 מיליון מכוניות בשנה. המפעל בהפיי מייצר כבר כיום את 3 ATTO ונערך ליצור דגמים נוספים של BYD.