סגור

לראשונה בישראל: לאומי מרחיב את שעות הפעילות במוקדים משעה 06:30 בבוקר ועד 23:00 בלילה

לאומי ממשיך להוביל את מהפכת השירות הבנקאי וקובע רף חדש עבור לקוחותיו, בין היתר באמצעות מוקד שירות נוסף אליו גויסו מאות עובדים

2 צפייה בגלריה
גל תורן ופבלו רוזנברג מתוך קמפיין לאומי
גל תורן ופבלו רוזנברג מתוך קמפיין לאומי
גל תורן ופבלו רוזנברג מתוך קמפיין לאומי
(צילום : מיכה לבוטון)
מהפכת השירות של לאומי עולה היום שלב עם הודעת הבנק על הרחבה משמעותית של שעות הפעילות במוקדים הטלפוניים. לראשונה במערכת הבנקאית בישראל, יעניק בנק ללקוחותיו שירות למשך רוב שעות היממה - החל מ-06:30 בבוקר ועד 23:00 בלילה. "הלקוחות שלנו מצפים, ובצדק, לשירות כאן ועכשיו ובטווחי זמנים נוחים וגמישים, ואת זה בדיוק אנחנו מספקים להם״, אמר ראש החטיבה הבנקאית בלאומי, אייל בן-חיים.
ההחלטה התקדימית היא שלב נוסף במהפכת השירות שמוביל לאומי בשנה החולפת, הכוללת שורה של מהלכים ייחודיים שהביאו לשדרוג חוויית השירות של לקוחות הבנק. הצעדים בהם נקט הבנק עד כה כוללים מתן ריבית על היתרה בחשבון העו״ש - וזאת כבנק היחיד בישראל שנוהג כך, וכן התחייבות של הבנק להשיב לכל לקוח פונה ולסיים את הטיפול בפנייתו בתוך יום אחד לכל היותר.
צעד נוסף שנקט הבנק כדי להבטיח את קפיצת המדרגה באיכות השירות הוא הקמתה של "סיירת מנכ"ל" - צוות שירות מיוחד שכפוף למנכ"ל הבנק חנן פרידמן, ואמון על טיפול בפניות של לקוחות שלא טופלו בתוך יום אחד - ופתרון בקשותיהם.
2 צפייה בגלריה
גל תורן ופבלו רוזנברג מתוך קמפיין לאומי
גל תורן ופבלו רוזנברג מתוך קמפיין לאומי
גל תורן ופבלו רוזנברג מתוך קמפיין לאומי
(צילום : מיכה לבוטון)
במקביל השיק הבנק באחרונה שירות חדש - "בנקאי בזום", שכבר איפשר לאלפי לקוחות לחסוך את ההגעה הפיזית לסניף, באמצעות שירותים בנקאיים רבים באמצעות הזום.
"ההחלטה להרחיב משמעותית את שעות פעילות המוקדים היא חלק מאסטרטגית לאומי לשים את נושא השירות במוקד העשייה שלנו״, מוסיף ראש החטיבה הבנקאית, אייל בן-חיים. לדבריו, פותח הבנק בימים אלו מוקד שירות חדש בדרום, תוך שהוא מכשיר כ-100 עובדים שיוכלו לתת במסגרתו מענה מהיר ויעיל לפונים.