סגור

גולדמן זאקס מציע לעובדיו בהונג קונג 5,000 דולר להתמודדות עם מדיניות הבידודים

המדיניות המחמירה של הרשויות בהונג קונג, שמחייבת מבקרים להיכנס לבידוד לפרק זמן של עד 3 שבועות, מקשה על בנק ההשקעות לשמר עובדים באזור אסיה-פסיפיק. גולדמן לעובדים באסיה: "מקווים שהמענק יאפשר לכם ליהנות משינוי אווירה ולצבור מטענים בחופשה במדינה אחרת"

בגולדמן זאקס חשפו תוכנית תגמולים שמטרתה לפצות את העובדים של הבנק באזור אסיה והפסיפיק על עלויות שספגו כתוצאה משהות נדרשת במלוניות בידוד, זאת מכיוון שמדיניות הקורונה המחמירה של הונג קונג מקשה על חברות הפיננסיים הבינלאומיות לשמור עובדים באזור.
לפי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג, עובדים של גולדמן באזור יוכלו לקבל מענק חד-פעמי של עד 5,000 דולר לכיסוי העלויות של שהות חובה בבידוד. ההטבה זמינה החל מה-1 בדצמבר. דוברת החברה בהונג קונג אישרה את הפרטים. לפי מזכר שנשלח לעובדים, המענק הוא כהכרה לכך שהעובדים באזור אסיה והפסיפיק התמודדו עם "נטל נוסף של סגרים מרובים וחלק מהגבלות הבידוד המחמירות בעולם".
1 צפייה בגלריה
גולדמן זאקס בבורסה בניו יורק
גולדמן זאקס בבורסה בניו יורק
גולדמן זאקס בבורסה בניו יורק
(EPA)
"אנחנו מקווים שהמענק הזה יקל עליכם ליצור קשר עם המשפחות והחברים שלכם המתגוררים בארצות אחרות, או יאפשר לכם ליהנות משינוי אווירה ולצבור מטענים בחופשה במדינה אחרת", נכתב עוד.
גולדמן הוא הבנק הבינלאומי השלישי שמשיק תוכנית מסוג זה לעובדים שהושפעו מחוקי הבידוד של הונג קונג. קדמו לו היריבים מורגן סטנלי וג'יי.פי. מורגן. חברות הפיננסים בהונג קונג מתקשות לגייס ולשמור על עובדים בשל מדיניות הקורונה המחמירה, הכוללת בידוד חובה לכל המבקרים למשך תקופה של עד שלושה שבועות.
בג'יי.פי.מורגן הציגו את תוכנית הפיצויים המיועדת לעובדי הונג קונג במהלך ביקור קצר בעיר של המנכ"ל ג'יימי דיימון, שאף קיבל פטור מבידוד. במהלך הביקור, שנערך 30 שעות בלבד אמר דיימון לעיתונאים שההגבלות מקשות על תעשיית הבנקאות לשמור על עובדים.
על אף הביקורת נגד המדיניות של הונג קונג, בעיר הצליחו לשמור על מספר נמוך יחסית של נדבקים ומתים.
שהות במלונית בידוד בהונג קונג עולה בין 64-465 דולר ללילה.