סגור
חנות ממתקים
חנות ממתקים, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לטעום 113 ממתקים ביום תמורת 100 אלף דולר בשנה: משרת החלומות של חובבי הסוכר

חברת הממתקים הקנדית קנדי פאנהאוס פרסמה מודעת דרושים בלינקדאין לתפקיד "סמנכ"ל הממתקים הראשון בעולם". המועמד הנבחר יהיה אחראי לטעום כ-3,500 מוצרים בכל חודש. הדרישות לתפקיד הן מינימליות למדי: העובד חייב להיות בן 5 ומעלה ולאהוב מתוק. למרבה המזל, החברה מציעה גם "כיסוי טיפולי שיניים נרחב"

חברת הממתקים הקנדית קנדי פאנהאוס (Candy Funhouse) מחפשת עובד או עובדת חדשים שתפקידם יהיה לטעום את התוצרת - בשכר שנתי של 100 אלף דולר.
באתר CNBC דיווחו כי החברה פרסמה בשבוע שעבר מודעת דרושים בלינקדאין לתפקיד אותו הגדירה כ"סמנכ"ל הממתקים הראשון בעולם" (CCO). המועמד או המועמדת הנבחרים יהיו אחראים על טעימות של כ-3,500 מוצרים בכל חודש, ניהול ישיבות הדירקטוריון של החברה ואישור מלאי הממתקים החדש.
מדובר בלא מעט ממתקים - כ-113 ביום, כלומר פי 5 יותר ממנת הסוכר היומית הממולצת. למרבה המזל, החברה מציעה גם "כיסוי טיפולי שיניים נרחב".
הדרישות לתפקיד הן מינימליות למדי: העובד חייב להיות בן 5 ומעלה ולאהוב מתוק. עם זאת, המועמדים נדרשים להתגורר בצפון אמריקה. המודעה מאפשרת להורים להגיש מועמדות בשם הילדים שלהם ומבטיחה שהעובד החדש יעבור הכשרת חך נרחבת כדי "להסמיך את בלוטות הטעם שלו" לפני שיוכל לטפל במלאי הנבחר של החברה.
"כמו האהבה לממתקים, התפקיד לא מוגבל על ידי הגיל", נכתב במודעה. "כל מה שצריך זו תשוקה לממתקים, לתרבות הפופולרית וחיבה למתוק". יתרונות נוספים: אפשר יהיה לעבוד מהבית או פיזית במשרדי החברה הממוקמים בניוארק ובטורונטו. כמו כן, עבור עובדים מתחת לגיל 18, שעות העבודה יותאמו ללוח הזמנים שלהם. עובדים מעל גיל זה יוכלו לבחור שבוע עבודה רגיל של 40 שעות. "אנחנו חושבים שהדעה הלא משוחדת של ילד והדימיון שלו יהוו נכס אדיר לקנדי פאנהאוס", אמר המנכ"ל ג'מאל חז'אזי.
במודעה נכתב עוד שהמועמדים צריכים להיות "מנהיגים מלידה" ובעלי "התלהבות ונכונות לנסות ממתקים". כמו כן, אין צורך בניסיון קודם. המועמדים צריכים להיות גם מוכנים לחשיפה מוגברת במדיה החברתית, שכן לחברה 2.8 מיליון עוקבים בטיקטוק.
חז'אזי הוסיף כי השכר יהיה 100 אלף דולר בשנה, בדולרים אמריקאים או קנדים, תלוי במקום המגורים של המועמד הנבחר. ניתן להגיש מועמדות עד 31 באוגוסט.