סגור
הגרלה לוטו מגה מיליונס Mega Millions
הגרלה הלוטו Mega Millions (צילום: JUSTIN SULLIVAN / AFP)

הפרס בהגרלת הלוטו האמריקאי טיפס ל-1.1 מיליארד דולר

לאחר שלא נמצא זוכה בהגרלה האחרונה אתמול, האמיר הפרס לרמה החמישית בגובהה בהיסטוריית ההגרלות של ארה"ב. הפרס הגבוה ביותר שחולק עד כה עומד על 1.6 מיליארד דולר

הפרס הגדול בהגרלת המגה מיליונס (Mega Millions) האמריקאית עבר את רף מיליארד הדולר, לאחר שלא נמצא זוכה בהגרלה האחרונה שנערכה אתמול (שישי).
הפרס הגדול להגרלה שתיערך ביום שלישי עומד על 1.1 מיליארד דולר, וזוהי הפעם הראשונה מזה שבעה חודשים שהוא עובר את רף מיליארד הדולר, והשישית מזה שש שנים שהוא מגיע לרמתו הנוכחית.
המספרים הזוכים בהגרלה שנערכה אתמול היו 3, 8, 31, 35, 44, והמגה בול – 16. למרות שלא נמצא זוכה אתמול, חמישה משתתפים ניחשו חמישה מספרים וזכו בפרס של מיליון דולר. משתתף נוסף מוירג'יניה זכה ב-3 מיליון דולר לאחר שהפעיל את ה"מגהפלייר" (Megaplier), לדברי הלוטו בארה"ב.
אם משתתף יזכה בפרס הגדול ביום שלישי, זה יהיה הפרס החמישי בגובהו בהיסטוריית ההגרלות. באוגוסט 2023 זכה משתתף בהגרלה בסכום שיא של 1.602 מיליארד דולר, בזכות כרטיס שקנה בנפטון ביץ', פלורידה. מאז דצמבר 2023 לא זכה איש בפרס הגדול, אז זכו שני משתתפים בפרס של 394 מיליון דולר. חמשת הפרסים הגדולים בהיסטוריה של המגה מיליונס היו כולם מעל מיליארד דולר. הגרלות המגה מיליונס נערכות בימי שלישי ושישי, ב-23:00 שעון מזרח ארה"ב.