סגור
מתוך הסדרה בית הדרקון פנאי
"בית הדרקון" (צילום: Ollie Upton/HBO, באדיבות yes)

הודו: זינוק במספר הצופים בתוכן מערבי בסטרימינג

לפי נתונים חדשים, כ-65% ממשתמשי שירותי הסטרימינג בתשלום בהודו בגילאי 15 ומעלה צפו בתוכן דובר אנגלית או בתוכן שנוצר באנגלית ודובב לשפה מקומית

סדרות יוקרתיות כמו בית הדרקון, שר הטבעות ומון נייט הזניקו את הביקוש לתוכן מערבי בשירותי סטרימינג בהודו, ועתה כ-65% ממשתמשי שירותי הסטרימינג בתשלום בגילאי 15 ומעלה צפו בתוכן דובר אנגלית או בתוכן שנוצר באנגלית ודובב לשפה מקומית – כך לפני נתונים של חברת המחקר ההודית Ormax Media, שפורסמו בשבוע שעבר.
הנתונים מייצגים זינוק של 124% במספר הצופים בתוכן מערבי מאז תחילת מגפת הקורונה מקרב מנויי הסטרימינג בתשלום, שמספרם עמד ב-2022 על 42.7 מיליון.
לדברי החברה, חלק גדול מהצמיחה מגיעה מסגמנט אוכלוסייה שמכונה "Lockdown Millenials" – מבוגרים צעירים יחסית שנחשפו לאנגלית ולתכנים מערביים דרך מדיה חברתית וחברים במהלך תקופת הסגרים. 40% מצופים בתכנים מערביים אמרו שהחלו לצפות בהם בתקופת הקורונה, ו-16% נוספים במהלך 2022. מבין הצרכנים של תכנים מערביים, 54% מעדיפים לצפות בהם באנגלית, 36% בדיבוב להינדית ו-10% בדיבוב לשפות הודיות אחרות.
את הזינוק בצמיחה הובילו סדרות שכיכבו ברשימת הסדרות הנצפות ביותר בכל העולם, כאשר "בית הדרקון" של HBO (שבהודו מוזרמת בדיסני+ הוטסטאר) הובילה את החבורה עם 28.2 מיליון צופים, ואחריה "Moon Knight" של דיסני+ (23.5 מיליון צופים), "שר הטבעות: טבעת הכוח" של אמזון (22 מיליון), "הוקיי" של דיסני+ (19.3 מיליון), ו"מיז מארוול" של דיסני+ (15.1 מיליון). כן רשמו פופולריות "הבנים" של אמזון ו"דברים מוזרים" של נטפליקס.