סגור
קים קרדשיאן קרן הון סיכון SKKY
קים קרדשיאן. "אני מספרת סיפורים" (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty)

בפני אולם מלא: קים קרדשיאן הציגה את קרן הפרייבט אקוויטי שלה

כוכבת הריאליטי והיזמת הציגה בפני משקיעים בכנס SuperReturn בברלין את קרן Skky Partners שהקימה, שתתמקד בחברות צריכה ומדיה. "אני מתרגשת שתהיה לי ההזדמנות לעזור להם לנצח"

קים קרדשיאן הציגה אתמול בברלין את קרן הפרייבט אקוויטי (קרן השקעות פרטית) שלה בפני קהל גדול של משקיעים פוטנציאלים. בסוכנות בלומברג דיווחו כי הצגת הקרן נערכה במסגרת כנס SuperReturn שנערך בבירה הגרמנית, והפאנל של כוכבת הריאליטי והיזמת היה הפופולרי ביותר מבין כל האירועים בשלושת ימי הכנס – עד כדי כך שהאולם היה מלא עד אפס מקום. "אני הכי מצפה לקשרים שאצור עם המייסדים, אני נלהבת לשמוע את סיפורי הרקע שלהם", אמרה קרדשיאן לקהל. "אני מספרת סיפורים ואני מתרגשת שתהיה לי ההזדמנות לעזור להם לנצח".
בשנה שעברה הודיעה קרדשיאן כי לצורך הקמת הקרן, הנקראת Skky Partners היא חוברת לג'יי סמונס, לשעבר בכיר בקרלייל גרופ. הקרן תתמקד בעיקר במוצרי צריכה, ובאירוע למשקיעים בברלין הדגישו את חשבונות המדיה החברתית הפופולריים של קרדשיאן, הכוללים מיליוני עוקבים ואת ההיסטוריה שלה בקידום מותגי קוסמטיקה וקמעונאות.
זו לא הפעם הראשונה שקרדשיאן מציגה את הקרן בפני אולם מלא. בפברואר היא השתתפה בכנס פיננסי במיאמי ולפי הניו יורק פוסט הרוויחה מיליון דולר עבור הופעתה.
מלבד הפרייבט אקוויטי, לקרדשיאן גם מותג מחטבים בשם סקימס, שהערכת השווי שלו עמדה בשנה שעברה לאחר סבב גיוס הון על יותר מ-3 מיליארד דולר. מוקדם יותר החודש דורגה קרדשיאן במקום ה-21 בדירוג היזמות העשירות בארה"ב של מגזין פורבס, עם הון של 1.2 מיליארד דולר. השותף שלה סמונס עבד בקרלייל במשך קרוב ל-17 שנים ונחשב כאחראי להשקעות כמו במותג האוזניות ביטס של ד"ר דרה ובמותגי טיפוח העור פילוסופי ו-Beautycounter. עם זאת, בפאנל אתמול מרבית השאלות לגבי אסטרטגיית הפרייבט אקוויטי הופנו לסמונס, בעוד שקרדשיאן נשאלה על הקריירה שלה כמשפיענית והאם היא מסיעה בעצמה את הילדים שלה לבית הספר.
הקרן הציבה יעד של ביצוע 12-10 השקעות הקשורות לצריכה ומדיה, ודורשות הון הנע בין 100 מיליון דולר ל-500 מיליון דולר כל אחת, כך לפי המצגת למשקיעים. לפיכך, בחברה מבקשים התחייבות להון מינימלי של 10 מיליון דולר מהמשקיעים.