סגור
קים קרדשיאן מאי 22
קים קרדשיאן. אשת עסקים (צילום: גטי)

מחיר התהילה: קים קרדשיאן נאמה בכנס פיננסי וקיבלה מיליון דולר על השתתפותה

כוכבת הריאליטי השתתפה בפאנל בכנס iConnections Global Alts במיאמי וסיפרה על חברת הפרייבט אקוויטי שהשיקה לאחרונה. לפי המארגנים, קרדשיאן הצליחה למלא את האולם עד אפס מקום

קים קרדשיאן ממשיכה להעשיר את חשבון הבנק שלה. ב"ניו יורק פוסט" דיווחו כי כוכבת הריאליטי שהפכה לאשת עסקים הרוויחה מיליון דולר עבור הופעתה בכנס פיננסי במסגרת "שבוע קרנות הגידור" במיאמי.
קרדשיאן השתתפה בפאנל בכנס iConnections Global Alts, שנערך השבוע במלון פאונטנבלו בעיר, וסיפרה על חברת הפרייבט אקוויטי SKKY פרטנרס, שהשיקה לאחרונה עם איש העסקים ג'יי סאמונס.
ממארגני הכנס ומנציגיה של קרדשיאן לא התקבלה תגובה על הדיווח.
קרדשיאן, שהקימה גם את מותג הקוסמטיקה KKW ואת מותג המחטבים סקימס, דורגה בשנה שעברה ברשימת המיליארדרים של המגזין "פורבס", אך לפי הדיווח חלק ממנהלי הקרנות שהשתתפו בכנס העדיפו לוותר על הפאנל שלה. "היא נראית טוב, אבל טסתי מלונדון כדי לעשות עסקים. מה אני כבר אוכל ללמוד ממנה?" צוטט אחד המשתתפים.
בכל זאת, קרדשיאן הצליחה למלא את האולם עד אפס מקום. "היא זכתה לתשואות רועמות כשעלתה על הבמה", סיפר רון ביסקארדי, ממארגני הכנס. "האולם שבו דיברה היה מלא לגמרי ואנשים נאלצו לעמוד במסדרון. היו גם אנשים בחדרים הסמוכים שם הוקרן הפאנל בווידאו". עוד הוסיף כי שמח לראות "כל כך הרבה תמיכה במנהלת קרן בתעשייה הנשלטת על ידי גברים".
משתתפים אחרים בכנס כללו גם את איש העסקים מארק קובן ואנתוני סקארמוצ'י. לפי הדיווח, כרטיסים לאירוע עלו 10 אלף דולר.
קרדשיאן חשפה את השקת הפרייבט אקוויטי שלה בספטמבר האחרון, והודיעה כי החברה תתמקד בהשקעות במוצרי צריכה, אירוח, יוקרה ומסחר דיגיטלי.