סגור

גוצ'י ואדידס מוכרות מטריית יוקרה שאינה מגינה מפני הגשם

הקולקציה המשותפת של המותגים עדיין לא הושקה רשמית וכבר זכתה לגל של ביקורות וליגלוג: ההאשטאג "המטריה של שיתוף הפעולה שנמכרת ביותר מ-1,600 דולר לא עמידה למים" משך מעל 140 מיליון צפיות ב-Weibo, הטוויטר של סין

הקולקציה המשותפת של יצרנית בגדי הספורט אדידס עם מותג היוקרה גוצ'י עוד לא הושקה רשמית, אך כבר הצליחה לייצר לפחות מוצר אחד מדובר – מטריה שאינה עמידה במים. "שימו לב, המוצר אינו עמיד במים ונועד להגנה מפני השמש או לקישוט", נכתב בפירוט על המוצר באתר של גוצ'י.

המטריה כוללת ידית בצורת האות G והדפס המשלב בין הלוגו של שני המותגים, והיא כבר עוררה דיונים נרחבים בפלטפורמות המדיה החברתית בסין, שם פורסמו תמונות שלה בשבוע שעבר. משתמשים רבים נדהמו לגלות שעל אף המחיר הלא נמוך המטריה לא ממש שימושית.

"כל עוד אני עני לפחות הם לא יוכלו להונות אותי לשלם עבור זה", כתב אחד המשתמשים ב-Weibo, הטוויטר של סין. "זו הצהרה אופנתית גדולה אל חסרת תועלת", כתבה משתמשת נוספת. ההאשטאג "המטריה של שיתוף הפעולה שנמכרת ב-11 אלף יואן (1,630 דולר) לא עמידה למים" משך מעל 140 מיליון צפיות ברשת החברתית.
הקולקציה המשותפת של שני המותגים תושק ב-7 ביוני.

1 צפייה בגלריה
מטריה גוצ'י אדידס
מטריה גוצ'י אדידס
מטריה גוצ'י אדידס
(צילום: Gucci)

נציגת שירות לקוחות של גוצ'י מסרה למגזין Caijing היוצא בבייג'ינג כי הפריט "לא מומלץ לשימוש כמטריה ליום יום", אלא "יש לו ערך גבוה לאספנים ומתאים כאקססורי". בעקבות התגובות הסוערות הוחלף שם המוצר ממטריה למונח בעל משמעות עמומה יותר במנדרינית.
מגוצ'י ואדידס לא התקבלה תגובה רשמית לדיווח.