סגור

"סופה מושלמת נגד התעשייה": פאבים בסקוטלנד מתריעים כי בקרוב תאזל להם הבירה

איגוד מסחר סקוטי הזהיר כי משלוחים רבים לפאבים קוצצו או בוטלו בשבוע האחרון, והגדיר את המצב כ"קטסטרופה"; דובר האיגוד: "הדבר האחרון שהתעשייה המוכה הזו צריכה זה עוד בעיות"

פאבים בסקוטלנד מתלוננים כי בקרוב תאזל להם הבירה בשל בעיות באספקה, כך לפי דיווח ב-BBC. איגוד מסחר סקוטי הזהיר כי משלוחים רבים לפאבים קוצצו או בוטלו רק בשבוע האחרון והגדיר את המצב כ"קטסטרופה".
"רק התחלנו בצעדים הטנטטיביים הראשונים של התאוששות והדבר האחרון שהתעשייה המוכה הזו צריכה זה הגבלות שיוטלו עליה הפעם, לא על ידי הממשלה, אלא בגלל שרשרת האספקה והבעיות שהם חווים", הוסיף דובר האיגוד קולין ווילקינסון. לדבריו, בסוף השבוע הגיעו תלונות על ירידה של עד 75% באספקה. "אנחנו שומעים את התלונות מכל רחבי המדינה, כולל על הזמנות שלמות שבוטלו", הוסיף.
2 צפייה בגלריה
פאב last drop אדינבורו סקוטלנד
פאב last drop אדינבורו סקוטלנד
פאב The Last Drop, אדינבורו, סקוטלנד
(צילום: גטי)
לפי גרין קינג, הבעלים של רשת הפאבים בלהייבן, מחסור בכח אדם פוגע בהפצת הבירה בסקוטלנד. גם יצרנית הבירה הייניקן דיווחה כי עצרה חלק מהמשלוחים. "הבעיה של מחסור בכח אדם היא נרחבת ומשפיעה על התעשייה כולה", מסר דובר של גרין קינג. "אחנו עובדים עם המפיצים שלנו כדי למצוא פתרון כך שנוכל להמשיך ולספק את השירות המעולה שאנחנו מתגאים בו ללקוחות הנאמנים שלנו".
ניק ווד, המנהל של סיגנצ'ר פאבס, המפעילה 21 מקומות בערים כמו אדינברו וגלזגו, אמר כי כל הפאבים שלהם הושפעו מהשיבושים באספקה. "יש לנו מבשלה קטנה משל עצמנו אז אנחנו מצליחים לספק בירה לפאבים, אבל אין לנו אפשרות כרגע להציע ללקוחות שלנו מותגים מוכרים", הסביר.
2 צפייה בגלריה
פאב בירה סקוטלנד
פאב בירה סקוטלנד
(צילום: שאטרסטוק)
ווילקינסון הוסיף כי בקרוב מאד ירגישו הלקוחות במחסור. "זו בעיה רצינית. אנחנו קרבים לסוף הקיץ וכבר פספסנו חלק ניכר מהעונה, שהיא התקופה העמוסה ביותר שלנו. זו פשוט סופה מושלמת נגד התעשייה".