סגור

ליסה שילוח-עוזרד פורשת מניהול קרן הקולנוע הישראלי

המנכ"לית זה שנתיים וחצי פורשת "מסיבות אישיות". הסרט "ויהי בוקר" של ערן קולירין, שהופק בתמיכת הקרן, זכה השנה בכל פרסי אופיר המרכזיים

מנכ"לית קרן הקולנוע הישראלי ליסה שילוח-עוזרד הודיעה כי היא פורשת מתפקידה, לאחר שמילאה תפקיד זה בשנתיים וחצי האחרונות, “מסיבות אישיות”, לדבריה.
בתקופה שניהלה את הקרן זכה הסרט "ויהי בוקר" של ערן קולירין, שהופק בתמיכת הקרן, בכל הפרסים המרכזיים בתחרות אופיר - כולל הסרט הטוב ביותר - וגם בפרסים רבים בפסטיבל חיפה. בפסטיבל קאן השנה השתתפו הסרטים: "ויהי בוקר" ו"הברך" של נדב לפיד, גם הוא בתמיכת הקרן. הסרט "סינמה סבאיא" של הבמאית אורית פוקס זכה בפרס סרט הביכורים בפסטיבל ירושלים.

1 צפייה בגלריה
ליסה שילוח עוזרד מנכ"לית קרן הקולנוע הישראלי ליסה שילוח-עוזרד
ליסה שילוח עוזרד מנכ"לית קרן הקולנוע הישראלי ליסה שילוח-עוזרד
ליסה שילוח-עוזרד, מנכ"לית קרן הקולנוע הישראלי
( צילום: יוסי צבקר)
בתפקידה הקודם כיהנה ליסה שילוח-עוזרד כסמנכ"לית הטלוויזיה בתאגיד השידור, בסמוך לתקופת הקמתו. עם תפקידיה הקודמים נמנים הקמת חברת ההפקות "יולי אוגוסט", שהיא שימשה מנכ"לית שלה במשך כ-12 שנים, ובעבר היתה המפיקה הראשית של זכיינית ערוץ 2 לשעבר טלעד, וקודם לכן מנהלת מחלקת פיתוח של JCS.
ליסה שילוח-עוזרד אמרה כי "אלו היו שנתיים וחצי גדושות ומאתגרות, שבהן לא ויתרנו על המשך העשייה והיצירה, גם כאשר עולם הקולנוע כולו עצר מלכת על רקע משבר הקורונה. אני גאה במיוחד על שהצלחתי לשנות ולאפשר הזדמנות שווה להשקעה בסרטים של יוצרות קולנוע. בשנתיים וחצי האחרונות אושר מספר שיא של סרטים של יוצרות קולנוע. את התוצאות אנחנו נראה על המסך הגדול בשנים הקרובות. אני רוצה להודות על הזכות שניתנה לי לעמוד בראש הקרן ולסייע בקידומם של סרטים רבים, יוצרות ויוצרים מוכשרים ומעוררי גאווה, ולהודות לכל חברי הנהלת הקרן, הלקטורים והיועצים האמנותיים שסייעו לי בעבודתי".