סגור
פנאי The Look להקת בת שבע
The Look להקת בת שבע (צילום: אסקף)

מנהלת אמנותית חדשה ללהקת המחול בת שבע

ד"ר ליאור אביצור היא רקדנית, מורה, אוצרת וחוקרת בתחום המחול, והחל מיולי 2022 גם המנהלת האמנותית החדשה של להקת בת שבע. אביצור תחליף את גילי נבות שכיהנה בתפקיד בארבע השנים האחרונות

ד"ר ליאור אביצור מונתה לתפקיד המנהלת האמנותית החדשה של להקת בת שבע. אביצור תחליף את גילי נבות שכיהנה בתפקיד בארבע השנים האחרונות ותיכנס לתפקיד ביולי 2022.
אביצור, 41, היא רקדנית, מורה, אוצרת וחוקרת בתחום המחול. בעשור האחרון התמקדה בהעמקת השיח והמחשבה על אמנות המחול ועסקה בחיבור התחום לתחומי תרבות אחרים. בין היתר, ניהלה אמנותית את "פסטיבל ריקודי חדר" לצד עמוס חץ (2012- 2015); ערכה את כתב העת המקוון לאמנויות הבמה "מעקף" בשיתוף עם רן בראון (2017-2010) ואצרה את סדרת המחול ״קונטרפונקט״ במוזיאון תל-אביב (2017-2014). בצד זאת, אביצור מלמדת תאוריה ופרקטיקה במסגרות שונות ומלווה עבודות מחול ופרפורמנס כדרמטורגית וכיועצת אמנותית.
ב-2019 הוזמנה על יד אוהד נהרין, מנהלה האמנותי המיתולוגי של הלהקה, קחת חלק בהקמת בית הספר של להקת מחול בת־שבע ולנהל אותו.
"אני שמחה להמשיך את דרכה של גילי בהרחבת פעילות הלהקה ונרגשת להובילה לצד אוהד ודינה (אלדור, מנכ"לית הלהקה מנ"ש) אל עבר הגשמת חלומות ויעדים חדשים"", אמרה אליצור. "כמנהלת בית הספר של להקת מחול בת-שבע, בשלוש השנים האחרונות זכיתי להכיר מבפנים את המקצועיות, את המסירות ואת הסטנדרטים הבלתי מתפשרים של כל אחת ואחד מצוות העובדים של הלהקה ואני מאושרת מההזדמנות להעמיק ולהרחיב את העבודה המשותפת".