סגור

הסדרה "גוסיפ גירל" חוזרת

הסדרה על חבורת נערים עשירים מניו יורק חוזרת אחרי 8 שנים. הפעם, ברוח הזמן, החבורה תהיה מגוונת יותר מבחינה אתנית ואפילו מודעת למעמדה. בניגוד למקור, משפחת טראמפ לא תופיע בה בתפקידי אורח

הבלוגרית המסתורית "גוסיפ גירל" נהגה לסיים בעבר את רשימות הרכילות שלה בחתימה XOXO. בשם העדכון אולי היא תחתום אותן בשורה של אמוג'יז צוחקים, בוכים וחד קרן, כמובן. השבוע תעלה סדרת ההמשך לזו המקורית (שהיתה מבוססת על ספר שכתבה ססילי וון זיגסר), גם היא על חבורת בני נוער ניו־יורקיים, שהולכים לבית ספר פרטי באפר־איסט סייד של ניו יורק. גם היא, כמו ששיר הנושא שלה מספר, תהיה על "ילדים עשירים להפליא עם חברים מזויפים להכעיס".
שמונה שנים אחרי שירדה הסדרה המקורית מן המסך היא תעלה בגרסה מעודכנת בת עשרה פרקים ב־8 ביולי לשירות הסטרימינג של HBO Max. העונה החדשה תהיה מעודכנת מאוד לעידן הנוכחי. פירוש הדבר שחבורת התיכוניסטים שהולכים לאותו בית ספר פרטי, קונסטנס ביליארד, שאליו הלכו גיבורי הסדרה ששודרה בשנים 2012-2007, תהיה ממגוון אתני גדול בהרבה מזה של החבורה המקורית.
1 צפייה בגלריה
מתוך העונה החדשה של גוסיפ גירל פנאי
מתוך העונה החדשה של גוסיפ גירל פנאי
מתוך העונה החדשה של "גוסיפ גירל"
(צילום: באדיבות HOT)
הם יהיו מודעים לפריבילגיות ולעושר שלהם (ולעובדה שהמורים שלהם שייכים למעמד חברתי שונה ונמוך בהרבה), כיאה לבני נוער החיים בתקופה האקטיביסטית הנוכחית. לא שזה יגרום להם להתלבש בבגדים פחות נוצצים, ללכת למסיבות פחות זוהרות, לכתוב ברשתות דברים פחות נבזיים, לא להסתבך במעשים הגובלים בפלילים ולסחוט מההורים שלהם פחות דולרים שהם צריכים ושההורים ישמחו לתת כדי להשקיט את מצפונם.
הם רק יעשו את זה תוך כדי פטפוטים על מודעות, והיוצרים יימנעו משיימינג לנשים על המיניות שלהן וקרבות בין בנות, כך הובטח.
"כל מי שמסתובב עם ילדים עשירים כעת יודע שהם מודעים לפריבילגיות שלהם. הם חייבים להיות. הקרדשיאנס מדברות על זה כל הזמן", אמר היוצר של "גוסיפ גירל" החדשה, ג'ושוע ספרן, בראיון ל"דיילי ביסט" כהסבר להחלטה להפוך אותם למודעים חברתית. "רק משום שמישהו מודע לפריבילגיה שלו, לא אומר שהוא לא ינצל אותה", הוא מנמק.
שינוי נוסף הוא שבמקום בלוגרית (בני דור ה־Z בטח ישאלו מה זה), חשבון הרכלנית המסתורית (או המסתורי, כפי שהתברר שיכול להיות בסדרה המקורית) הפעם הוא באינסטגרם. לטלפונים המשוכללים כעת יהיה תפקיד מאיץ בהעברת המידע, וכל מעמד המשפיענים שהתעשרו בזכות הבנת המדיה יקבל ביטוי. את דברי הקריינות תשוב להגיש קריסטן בל ("ורוניקה מארס"), כפי שהתעקשו יוצרי הסדרה. ומאחר שהסדרה תעלה בשירות הסטרימינג של HBO היא תהיה נועזת בהרבה (חלקים ממנה יצטרכו לצנזר כאשר תשודר למחרת ברשת האמריקאית CW).
הכוכבים הגדולים של הסדרה המקורית כמו בלייק לייבלי, לייטון מיסטר, אד ווסטוויק ופן באדג'לי לא יחזרו. היוצרים חשבו שלא הגיוני שהם יהיו בצל של הכוכבים החדשים. עוד משהו שייעדר מ"גוסיפ גירל" החדשה, מבטיחים יוצריה, הוא הופעות אורח של בני משפחת טראמפ ויועציה, שבהיותם מעשירי ניו יורק האוהבים להופיע בטלוויזיה, צצו בתפקידים שונים בגרסה המקורית. הופ היקס, יד ימינו של מי שהיה הנשיא הקודם של ארצות הברית, הופיעה בסדרת בת של הסדרה המקורית שקראו לה "The It Girl", וג'ארד ואיוונקה הופיע בתפקיד אורח כחברים של אחת הדמויות בסדרה המקורית. "הם בשום אופן לא יופיעו בסדרה הזאת", מרגיע ספרן. "בזמנו, הם היו סוג של סלבריטאים. טראמפ היה איל נדל"ן כושל, ואף אחד לא ציפה למה שיקרה איתו. מעמד כולם מן הסתם השתנה".
הרצון להחזיר את הסדרה, שבשנות השידור שלה וכאשר הוצעה בשנים האחרונות בנטפליקס, היתה לסדרה המגדירה תקופה, בא מהיוצרים ג'וש שוורץ וסטפני סוואג'. ספרן, שעבד גם בגרסה המקורית, נרתע קצת מהמחשבה, אבל כאשר מצא את המנוע העלילתי הנכון, ואת התחבולה המתאימה (שאותם הוא לא חושף מפאת חשש מספוילרים), החליט להיענות לאתגר.