סגור

פוקס: התפקיד החדש שאליו מונתה בתו של הראל ויזל

ירדן ויזל מונתה לתפקיד מנהלת מסחרית ב-FWS, חברה-בת של קבוצת פוקס; היא תהיה אחראית על ביסוס הרשת החדשה לבגדי יוגה ופילאטיס

ירדן ויזל מונתה לתפקיד מנהלת מסחרית ב-FWS, חברה בת של קבוצת פוקס, החל מ-1 ביולי 2021 למשך שלוש שנים. ירדן היא בתו של בעל השליטה בפוקס, הראל ויזל.


במסגרת תפקידה תשמש ויזל כמנהלת מסחרית של הרשת החדשה לבגדי יוגה ופילאטיס שמקימה פוקס, אופליין ביי ארי, מבית המותג אמריקן איגל, ותהיה אחראית על ביסוס פעילות הרשת החדשה, כולל בחירת הפריטים והזמנות הקולקציות, תכנון המלאי, ניהול הרווחיות והמחירונים והצגת הקולקציות בחנויות. אופליין תושק במחצית השנייה של 2021.

1 צפייה בגלריה
הראל ויזל
(צילום: עמית שעל)
ב-FWS ירדן תעבוד בכפיפות לסמנכ"ל הסחר של המותג אופליין, ותקבל שכר חודשי בגובה 16 אלף שקל ברוטו מיולי 2021 עד יוני 2022. לאחר מכן יעודכן שכרה ל-18 אלף שקל למשך שנה, ול-20 אלף שקל החל מיולי 2023 למשך שנה. ויזל אינה נושאת משרה בחברה ואינה זכאית לתגמולים להם זכאים נושאי משרה בחברה, אך היא זכאית למענק שנתי בגובה משכורת חודשית אחת.
ירדן ויזל היא רעייתו של תומר צ'פניק, שמשמש כמנכ"ל פעילות נייקי בקנדה בחברה-הבת ריטיילורס. בשנים 2020-2017 היא הועסקה בתפקיד דירקטורית משאבי אנוש ומינהל בחברה קנדית בבעלות מלאה של ריטיילורס, שבמסגרתה מתבצעת פעילות המותג נייקי בקנדה. בין מרץ 2021 ליוני 2021 הועסקה בתפקיד ניהול פיתוח עסקי בחו"ל בחברה המוחזקת ב-50% על ידי פוקס ופועלת תחת המותג סאקס. עלות העסקתה עמדה על כ-60 אלף שקל.
ירדן ויזל היא עורכת דין ובוגרת תואר ראשון במשפטים מהמרכז הבינתחומי הרצליה. להערכת ועדת התגמול ודירקטוריון החברה, יש לה "הניסיון והכישורים המתאימים למילוי התפקיד, וכן היא אשת אמון של הנהלת החברה ובעלת מחויבות אישית גבוהה להצלחת הקבוצה".