סגור

טורנדו תובעת את רותם סלע: "מנהלת מו"מ עם דיסקונט"

חברת המזגנים דורשת מבית המשפט לאסור על סלע להתקשר בהסכם עם בנק דיסקונט - או לחייבם לפצות אותה בלפחות 2.5 מיליון שקל; לפי החברה, שכרה של הפרזנטורית יותר מהוכפל - ל-850 אלף שקל לשנה

חברת המזגנים טורנדו הגישה תביעה נגד הפרזנטורית שלה, השחקנית והמגישה רותם סלע, הסוכנת שלה - חברת ADD תוכן, ובנק דיסקונט. התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בטענה כי בנק דיסקונט מנהל מו"מ עם סלע כדי שתשמש פרזנטורית שלו, מה שעשוי לפגוע בהתקשרות של סלע עם טורנדו. בשלב זה העריכה טורדנו את התביעה בלמעלה מ-2.5 מיליון שקל.
סלע מלווה את טורנדו בכל פרסומיה מ-2016, והיא "הפנים של המותג", כפי שמתארת החברה בתביעה. "הואיל והבנק לא השיב באופן ענייני ומלא לפניות שנעשו אליו ואף לא הכחיש כי אין בכוונתו להתקשר עם סלע בהסכם בלעדיות שעלול להפר או לחתור תחת ההתקשרות עם טורנדו, מצורף הבנק כנתבע נדרש לתובענה", ציינה החברה.

1 צפייה בגלריה
רותם סלע בפרסומת למזגן טורנדו
רותם סלע בפרסומת למזגן טורנדו
רותם סלע בפרסומת למזגן טורנדו
(מתוך סרטון הפרסומת ביוטיוב)
החוזה של החברה מול סלע הוארך עד לסוף 2022. טורנדו מוסיפה בתביעה כי לדרישת סלע, בעת החתימה על הארכת החוזה בתחילת 2021, שכרה של הפרזנטורית עלה מ-375 אלף שקל לשנה ל-850 אלף שקל לשנה.
טורנדו, בבעלות האחים בזזי, מבקשת מבית המשפט להצהיר כי החוזה של סלע מול החברה, שנחתם באפריל 2021, תקף עד סוף דצמבר 2022 ולאסור עליה ועל בנק דיסקונט להתקשר בחוזה בלעדי, "באופן הגורם להפרת חוזה ההתקשרות" שמסתיים בסוף שנה הבאה. לחלופין דורשת החברה להצהיר שסלע ו-ADD הפרו את הסכם ההתקשרות מול החברה, פעלו בחוסר תום לב והתרשלו כלפי התובעת ולפיכך חייבות לפצות אותה בשל הנזק שייגרם לה בגין מעשיהן, וכן להצהיר שבנק דיסקונט גרם להפרת החוזה בין הצדדים ואחראי לנזקים שייגרמו לטורנדו כתוצאה מהפרת ההסכם ו"מהתרשלותו".