סגור

בלעדי
עזריאלי במו"מ לקבלת זיכיון למותג alo yoga

בכירים בקבוצה ביקרו במטה החברה בקליפורניה, ונמצאים במגעים לפתוח בארץ רשת חנויות למותג בגדי הספורט הפופולרי. כיום המותג נמכר בארץ באונליין

קבוצת עזריאלי מנהלת מגעים לקבלת הזיכיון על מותג בגדי הספורט הפופולרי alo yoga ולפתוח בארץ חנויות למותג, כך נודע ל"כלכליסט".
בכירים ובהם מנכ"ל קניוני עזריאלי אורי קילשטיין, אף ביקרו בשבוע שעבר במטה החברה בלוס אנג'לס, קליפורניה.
בקבוצת עזריאלי שואפים לקבל זכיון לפתיחת חנויות למותג האקטיב, ולא רק למכור אותו באונליין. כבר כיום נמכר alo yoga בלא מעט אתרים ישראלים, ובין היתר באתר של טרמינל X בבעלות קבוצת פוקס, באתר האופנה Factory 54, באתר של סופר־פארם, באתר האופנה עמנואל ועוד.
גם באתר של קבוצת עזריאלי מופיע alo yoga, אך שם מוצע למכירה, בשלב זה, פריט אחד בלבד של המותג. בעולם נמכר המותג בעשרות חנויות עצמאיות בארה"ב, ואילו באירופה גם בחנויות פיזיות המתמחות באופנת ספורט.

1 צפייה בגלריה
מנכ”ל קניוני עזריאלי אורי קילשטיין חנות alo yoga
מנכ”ל קניוני עזריאלי אורי קילשטיין חנות alo yoga
מנכ”ל קניוני עזריאלי אורי קילשטיין, על רקע חנות alo yoga. הקורונה הגדילה את מכירות בגדי הספורט
(צילום: רויטרס)

alo yoga הוא מותג בגדי ספורט מעוצבים, שחביב על פאשיניסטיות ופועל בין היתר באמצעות שגרירות של המותג באינסטגרם וברשתות חברתיות נוספות. גם בישראל המותג פופולרי בקרב נשים, ולאו דווקא כאלו שנוהגות לעשות יוגה. למותג יש גם קולקצית בגדי ספורט לגברים ולפני שנה התרחב המותג האמריקאי גם לתחום הטיפוח, והשיק ליין של מוצרי טיפוח לעור הפנים והגוף.
עבור עזריאלי, מדובר בתחום נוסף שיכול להוות מנוע צמיחה. עזריאלי כבר מפעילה את האתר עזריאלי.קום שבו נמכרים שלל מותגים שאינם רק אופנה, והיא מחזיקה בבעלות משותפת באתר וואן פרוג'קט אתר One Project עם קבוצת MGS. המתחרה, מליסרון, רכשה בחודש יולי האחרון את האתר גרו (גרופון לשעבר), בהשקעה של 100 מיליון שקל, וחיממה עוד יותר את התחרות המקוונת על הצרכן.
בישראל תחום בגדי הספורט תפס תאוצה בשנים האחרונות והתחזק עוד יותר בשנת משבר הקורונה, וכעת ניכרת העדפה לאופנת הספורט המעוצבת יותר מהרגיל. קטגוריית בגדי היוגה והפילטיס מתרחבת אף היא, ולפני שבוע השיקה קבוצת פוקס את רשת בגדי היוגה והפילטיס Offline by earie מקבוצת אמריקן איגל. למותג נפתחו שלושה סניפים ראשונים בדיזינגוף סנטר, עיר ימים בנתניה והקניון הגדול בפתח תקווה. קבוצת פוקס עתידה להרחיב את הרשת עד סוף השנה, עם חנויות גם בעזריאלי תל אביב, מתחם G ראשון לציון וקניון רננים ברעננה. גם קבוצת דלתא נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים ותשיק ביולי 2022 מותג ספורט חדש לבגדי פילטיס ויוגה, עבורו ייפתחו שבע חנויות ואתר אינטרנט ייעודי.
רשתות היוגה והפילאטיס מתווספות לרשתות הספורט הבינלאומיות שפועלות בארץ, שגם בהן נמכרים לצד נעלי הספורט פריטי אופנת ספורט, כגון פוטלוקר, נייקי, אדידס, אנדר ארמור ונוספות. כפי שנחשף ב"כלכליסט", גם מותג הספורט הצרפתי salomon פותח רשת חנויות בישראל. המותג, המתמחה בנעלי ספורט אקסטרים, ישווק ברשת גם בגדי ספורט, והחנות הראשונה שלו נפתחה לאחרונה בנמל תל אביב.
קניוני עזריאלי בחרו שלא להגיב בנושא.