סגור
סניף רשת סופרמרקט טיב טעם
סניף טיב טעם (צילום: אלעד גוטמן )

טיב טעם מקימה מרלו"ג בעמק חפר ב-350 מיליון שקל

המרכז הלוגיסטי של רשת המזון ישתרע על 20 דונם, ויאפשר את איחוד שני המחסנים המרכזיים שלה; ההקמה תארך ארבע שנים

טיב טעם שבשליטת (46.77%) חגי שלום החלה באמצעות החברה הבת ישרקו, המשמשת כזרוע היבוא והשיווק שלה, בהקמת מרלו"ג (מרכז לוגיסטי) בעמק חפר.
המרכז ישתרע על כ-20 דונם ומוקם בהשקעה של כ-350 מיליון שקל כולל ערך הקרקע שבבעלות טיב טעם. ההשקעה בהקמת המתחם עצמו מוערכת בכ-230 מיליון שקל.
המרלו"ג שתקים ישרקו המנוהלת על ידי יריב ארדון, נועד לאפשר לחברה לאחד את שני המחסנים המרכזיים שמשרתים אותה היום - מחסן ששוכרת החברה בכנות ומחסן נוסף בעמק חפר, בשטח בו יוקם המרלו"ג החדש.
כבר לפני עשור, החלה טיב טעם בעבודות להרחבת המרכז הלוגיסטי בעמק חפר, אך לאחר שהתברר כי העבודות יסתכמו ב־20 מיליון שקל, הוחלט לעצור אותן ולהקים מרכז לוגיסטי גדול יותר, שיאחד את שני המרכזים הקיימים. באותם ימים היתה כוונה להקים מרכז חדש בהשקעה של 80 מיליון שקל על שטח של כ־15 אלף מ"ר, אך התוכנית לא יצאה לפועל.
להערכת טיב טעם, המרלו"ג החדש, שיותאם לאחסנה של מוצרים יבשים, מצוננים וקפואים ושיותקנו בו מערכות מתקדמות לליקוט ולשילוח - יביא לשיפור השירות ללקוחות, ויאפשר לזרוע התעשייה והיבוא, המספקת מוצרים לרשת ולמסעדות, להרחיב את קהל הלקוחות שלה.
הקמת המרלו"ג תארך כארבע שנים, אך כבר בעוד כשנתיים אמורה החברה לסיים את השלב הראשון ולהתחיל להפעיל את המרכז.
חברת המזון הלא כשר חתמה את הרבעון השלישי עם עלייה במכירות לצד שחיקת הרווחיות הגולמית והתפעולית וזינוק בהוצאות המימון שיחד הובילו לצניחת הרווח הנקי ב-60.4% ל-4.9 מיליון שקל.