סגור
Rapyd משיקים את תוכנית Rapyd UP
Rapyd משיקים את תוכנית Rapyd UP (צילום: ליזי סלומון)

חברת Rapyd משיקה תוכנית לשימור טאלנטים

החברה השיקה את תוכנית RapydUP שבמסגרתה כל עובד יבנה לעצמו ״שביל למידה״ לקריירה ויוכל לרכוש כישורים שיהפכו אותו לעובד ורסטילי. בהמשך יוקם ״בית הספר למנהיגות״ של החברה

ראפיד (Rapyd), החברה הפרטית בעלת השווי הגבוה בארץ, מגיבה למשבר כוח האדם בענף ההייטק ומשיקה את תוכנית Rapyd UP שמטרתה לשמר את הטאלנטים הקיימים בחברה.
אחד האתגרים הגדולים של מקומות עבודה גדולים שנאבקים על טאלנטים שונים, הוא יצירת סביבה שתמשוך אליה עובדים מוכשרים. הדבר בולט במיוחד בענף ההייטק, שמציע הן משכורות גבוהות מהממוצע, והן מגוון הטבות שונות ויוצאות דופן. עם זאת, לצד ההטבות, יש אלמנטים נוספים שהופכים מקומות עבודה מסוימים ללא שגרתיים; כאלו שתורמים לא בהיבט החומרי, אלא בתחושת המימוש העצמי.
לאור הצמיחה המהירה של ראפיד, הן בעקבות גיוס כוח אדם נרחב, והן בעקבות רכישת חברות וקליטת העובדים שלהן, החליטה החברה להשיק את תוכנית RapydUP שבמסגרתה כל עובד יבנה לעצמו ״שביל למידה״ לקריירה ויוכל לרכוש כישורים שיהפכו אותו לעובד ורסטילי.
במסגרת התוכנית, יבחרו עובדי החברה ממגוון רחב של אפשרויות למידה עם יכולת התאמה אישית לאופן הלמידה המתאים להם. לדוגמה, עובד שמעדיף למידה מעשית יוכל לבחור בלמידה פרקטית בתחום שיבחר, בעוד שעובד המעדיף למידה עצמית יוכל ללמוד דרך מערכת ממוחשבת המכילה את תכני הלמידה. בנוסף, התוכנית תכיל גם הרצאות וקורסים שיועברו באופן גלובלי לכלל עובדי החברה.
מדובר בשלב הראשון של השקת התוכנית שבמסגרתה יוקם בהמשך ״בית הספר למנהיגות״ של החברה.
רויטל לביא כהן, סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלי ב-Rapyd מסרה, "בעולם העבודה של היום, עולם של שינויים מהירים ושל דרישות משתנות לכישורים ויכולות, האחריות להמשיך כל הזמן ללמוד, להתפתח ולהישאר רלוונטיים היא של העובדים, אך לא פחות מכך של התאגיד בו הוא או היא עובדים.
"לכן, כששאלנו את עצמנו מה אנחנו יכולים לספק לעובדים ומנהלים שלנו כדי להיות טובים יותר, החלטנו להקים תוכנית הכשרה פנימית שתספק לעובדים את הערך המוסף הנדרש. התוכנית תסייע מצד אחד לעובדי החברה להמשיך להתפתח, ומהצד השני תמשוך ואף תשמר טאלנטים. זהו רק השלב הראשון כחלק ממהלך נרחב, חדשני וייחודי, שבסופו - בית הספר למנהיגות של ראפיד״.