סגור
קניון עופר חנות ויקטוריה'ס סיקרט
חנות ויקטוריה'ס סיקרט בקניון עופר. השקה שקטה (צילום: אסף לוי)

מתחת לרדאר: דלתא השיקה שתי חנויות ראשונות בישראל לויקטוריה'ס סיקרט

אחרי חצי שנה של עיכוב וללא השקה רשמית בצל המלחמה, פתחה היום דלתא ישראל שתי החנויות הראשונות בישראל של המותג האמריקאי הנחשק, בקניון הגדול בפתח תקווה ובגרנד קניון בחיפה. החודש צפויות להיפתח עוד שתי חנויות נוספות

בשקט, מתחת לרדאר, ללא השקה רשמית ובלי תקשורת, פתחה היום (ה) דלתא ישראל את שתי החנויות הראשונות של מותג ההלבשה הבינלאומי ויקטוריה'ס סיקרט. שתי החנויות הראשונות בישראל של המותג האמריקאי הנחשק נפתחו הבוקר בקניון הגדול בפתח תקווה ובגרנד קניון בחיפה בשקט יחסי בשל מלחמת חרבות ברזל.

2 צפייה בגלריה
קניון עופר חנות ויקטוריה'ס סיקרט
קניון עופר חנות ויקטוריה'ס סיקרט
חנות ויקטוריה'ס סיקרט בקניון עופר
(צילום: אסף לוי)

החנויות נפתחו לאחר עיכוב של חצי שנה שנבע מהחשש של הנהלת המותג בחו"ל לפתוח חנויות בישראל בזמן המלחמה. מאז אוקטובר 2023 החנויות עומדות מסודרות עם הסחורה על המדפים, ממתינות להסכמה מצד הנהלת המותג בחו"ל, אך ההשקה החגיגית והפתיחה שתוכננה לאוקטובר 2023 נדחו. בשלב ראשון הודיעה דלתא על דחיה בת שלושה חודשים ובחודש שעבר הודיעה כי ארבע מתוך חמש חנויות ראשונות של ויקטוריה'ס סיקרט ייפתחו באפריל.
החנות בפתח תקווה כוללת שטח של כ-520 מ"ר וההשקעה בה מוערכת בכ-5 מיליון שקל והחנות בגרנד חיפה כוללת שטח של 440 מ"ר וההשקעה בה מוערכת ב-4 מיליון שקל.

2 צפייה בגלריה
פרסומת של ויקטוריה'ס סיקרט
פרסומת של ויקטוריה'ס סיקרט
פרסומת של ויקטוריה'ס סיקרט. החברות הבינלאומיות חוששות מפתיחה בעת המלחמה
(צילום: VICTORIA'S SECRET & CO)

מותג בינלאומי נוסף שדלתא קיבלה את הזכיון עליו והפתיחה שלו מתעכבת גם היא כתוצאה מהמלחמה הוא Bath & Body works. חנות של מותג מוצרי הטיפוח אמורה היתה להפתח בתל אביב כבר בנובמבר 2024 וטרם נפתחה.
למרות שהחנויות היו סגורות עד היום, וחלקן עדיין לא נפתחו נאלצת דלתא בסיוע ההנהלה של החברות הבינלאומיות לשלם שכר דירה לקניונים ולעובדים ולשאת בעלויות דחיית הפתיחה ושימור העובדים שמיועדים לעבוד בחנויות. ההחלטה לדחות את הפתיחה הגיעה מצד החברות הבינלאומיות שחוששות להיכנס בימים אלה לישראל. כעת, ויקטוריה'ס סיקרט פותחת את הסניפים בישראל על אף הלחץ שמפעילים ארגונים פרו פלסטינים נגד מותגים בינלאומיים שפועלים בישראל ועל רקע אי הוודאות בנוגע להתפתחות הלחימה בחזית הצפונית.
בימים האחרונים ביצעה מקדונלד'ס העולמית מהלך הפוך מזה של ויקטוריה'ס סיקרטס והחליטה לרכוש את פעילות הרשת בישראל מידי הזכיין עמרי פדן שהקים את מקדונלד'ס בישראל לפני 30 שנה והפך אותה לרשת המזון המהיר המצליחה והגדולה ביותר בארץ. מקדונלד'ס הודתה כי היא סובלת מירידה במכירות בסניפים שלה בעולם על רקע המלחמה בישראל והמהלך שלה התפרש כרצון לשדר ללקוחות במזרח התיכון כי הרשת בישראל בבעלותה ובשליטתה בזמן שהתותחים רועמים.
רשת בינלאומית שכן הושקה בישראל במהלך המלחמה וגם כן לאחר עיכובים מצד החברה האמריקאית היא רשת ההמבורגרים שייק שאק, בזכיון של הראל ויזל וקבוצת ירזין. הזכיינים בישראל אמנם בחרו לפתוח את הסניף הראשון ביום עמוס במיוחד, בזמן הבחירות לרשויות המקומיות, כדי לעורר באז. אך גם במקרה של שייק שאק לא היתה השקה רשמית ופומפוזית, והזכיינים בישראל שמרו על שתיקה.